برگزاری اجتماع بزرگ بانوان زینبی کانون رضوی بابل

جعفرزاده از برگزاری اجتماع بزرگ بانوان زینبی کانون رضوی بابل خبر داد و گفت: این اجتماع در ادامه پیام رسانی عاشورا و مکتب حسینی برگزار شد تا بانوان به وظیفه زینبی خود عمل کنند.

محمود جعفر زاده_ مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان بابل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: در دهه دوم‌محرم قرار داریم و بانوان در ادامه راه حضرت زینب(س) پیام رسان دشت کربلا هستند و همواره در پیام رسانی به وظیفه خود عمل کردند.

وی از برگزاری اجتماع بزرگ بانوان زینبی کانون رضوی بابل خبر داد و گفت: این اجتماع در ادامه پیام رسانی عاشورا و مکتب حسینی برگزار شد تا بانوان به وظیفه زینبی خود عمل کنند.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان بابل یادآور شد: بانوان بابلی در این گردهمایی سفیر دشت کربلا شدند و آمدند، تا همراه با قدم‌های زینب (س) گام بردارند و تسلای دل داغدیده اش باشند.

برگزاری اجتماع بزرگ بانوان زینبی کانون رضوی بابل

جعفرزاده گفت: پیام عاشورا و مکتب حسینی پیامی فرازمانی است که زمان و مکان‌نمی شناسد و باید در همه زمان ها برای پیام رسانی واقعه کربلا تلاش کرد.

وی افزود: همزمان با دهه دوم ماه محرم، اجتماع بزرگ و دسته عزاداری بانوان و دختران زینبی با همکاری خادمیاران رضوی شهرستان بابل محقق و برگزار شد.

جعفرزاده یادآور شد: در این برنامه با هدف اظهار همدردی با حضرت زینب(س) و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه از میدان ولایت تا حرم امام‌زاده قاسم(ع) بابل برگزار و بر گفتمان عزت‌مندی اهل‌بیت و پاسداشت حجاب تاکید شد.

کد خبر 1773751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha