ثبت نام ۳۷۵۰ گلستانی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی

میرقاسم پور از ثبت نام سه هزار و ۷۵۰ نفر از مردم گلستان برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

سیدعلی حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: تا کنون سه هزار و ۷۵۰ نفر از مردم استان گلستان برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir ثبت نام کرده اند.

مدیر حج و زیارت گلستان داشتن گذرنامه معتبر به همراه پرداخت هزینه بیمه را از شرایط ثبت نام در سامانه سماح اعلام کرد و از مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) خواست تا برای ثبت نام هر چه زودتر اقدام کنند و ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی ادامه داد: افرادی که تصمیم برای این سفر زیارتی را دارند از الان برای درخواست گذرنامه معتبر اقدام کنند و به دلیل شلوغی به روزهای آخر نیاندازند.

میرقاسم پور به زائران توصیه کرد: ثبت نام خود را به صورت گروهی یا خانوادگی انجام دهند و با تهیه اتوبوس به صورت گروهی اعزام شوند و برگردند.

وی اظهارداشت: بر اساس تصمیم ستاد اربعین حسینی، برای زائران بالای پنج سال سن ۲۰۰ هزار دینار تعلق گرفته که زائران می توانند از هفتم مرداد به پنج شعبه بانک های عامل؛ ملی، ملت، تجارت، پست بانک و پارسیان مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت گلستان این را هم گفت: با توجه به گرمای شدید هوای امسال، زائران همچون سال گذشته مقررات و ضوابط بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند و با شناخت قبلی که از مواکب مسیر راه و کربلای معلی دارند به صورت شبانه تردد کنند.

وی گفت: اعزام زائران اربعینی حسینی از اول ماه صفر(۱۶ مرداد) آغاز می شود.

میرقاسم پور خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۴۲ هزار نفر از استان گلستان برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کردند و اعزام شدند.

کد خبر 1773946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha