هیأت هوای فرهنگ را تصفیه می‌کند

حجت الاسلام باباخانی با بیان اینکه هیأت هوای فرهنگ را تصفیه می‌کند، گفت: مهرواره «هوای نو» یک افق را برای همایش‌های حوزه هیأت به وجود آورده و آن را دنبال می‌کند تا جریان زیست بوم هیأت به سمت افق‌های بلندی پیش برود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست خبری سومین مهرواره هوای نو با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی، رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور و وحید ملتجی، دبیر مهرواره هوای نو امروز (سه شنبه، دوم مردادماه) در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار شد.

حجت الاسلام باباخانی طی سخنانی در این نشست با خیرمقدم خدمت اصحاب رسانه و آرزوی قبولی عزاداری‌های ماه محرم، اظهار داشت: مقدمات مهرواره سوم از سه ماه پیش با قوت آغاز شده است و این نشست خبری سرآغاز برگزاری آن است.

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور تاکید کرد: جریان هیأت به عنوان قدیمی‌ترین سازمان مردم نهاد کشور و زنده ترین بخش های نهادی فرهنگی مردمی بیش از این چیزی که در کشور می بینیم می تواند در عرصه فرهنگ سهم داشته باشد و به عنوان یک نهاد اصیل می‌تواند ظرفیت های بزرگی را بر عهده بگیرد و خدمات بزرگی را به ایران اسلامی و دیگر کشورهای اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه دو هدف اصلی را در مهرواره هوای نو به صورت جدی دنبال می کردیم و در دو دوره قبل هم سعی کردیم با جدیت آن را پیگیری کنیم، افزود: یکی از اهداف این است که هیأت برای همه مردم برنامه داشته باشد و سعی کند برای همه مردم با همه سلایق تولید برنامه داشته باشد و آنان را مورد خطاب قرار دهد.

تلاش برای تصحیح تصویر رسانه هیأت

حجت الاسلام باباخانی گفت: دومین هدف برگزاری مهرواره هوای نو، تلاش برای تصحیح تصویر رسانه هیأت است تا تصویر کاملی از این نهاد اصیل به جامعه مخابره شود.

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور ابراز کرد: تلاش شده تا آن چیزی را که در مهرواره هوای نو و طراحان دنبال می کنند، در سایر برنامه های سازمان هیأت هم دنبال کنیم و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مجموعه هایی است که از هوای نو حمایت می کند تا این مجموعه مردمی با قوت کار خود را ادامه دهد.

وی اضافه کرد: قرار است نهادهای بیشتری از هوای نو حمایت و در سیاستگذاری آن نقش آفرینی کنند تا هوای نو از برنامه مرتبط با سازمان تبلیغات خارج شود و بتواند از ظرفیت‌های مردمی بهره بگیرد.

حجت الاسلام باباخانی در پایان گفت: هوای نو یک افق را برای همایش های حوزه هیأت به وجود آورده است و آن را دنبال می کند که جریان زیست بوم هیأت به سمت افق های بلندی پیش برود.

کد خبر 1773965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha