روحانیت با تبلیغ دین، اسلام را زنده نگه داشت

حجت الاسلام والمسلمین گواهی گفت: روحانیت در طول تاریخ، خطرات بسیاری را به جان خرید و در راه دین و انقلاب جان داد و با تبلیغ دین، اسلام را زنده نگه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی_ رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح کشور شامگاه سه شنبه (۲مرداد) در مراسم سومین و هفتمین روز ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری امام جمعه فقید شهرستان بهشهر در مصلای آیت‌الله جباری(ره) بهشهر اظهار کرد: امام‌جمعه فقید بهشهر با ارتحال در مراسم اباعبدالله الحسین(ع) مزد ۵۰ سال روضه خوانی خود را گرفت و به نزد خداوند شتافت و این مزدی است که ائمه برای خادمین خود قرار دادند.

روحانیت با تبلیغ دین، اسلام را زنده نگه داشت

وی افزود: افتخاری بالاتر از این نیست که روز عاشورا، شب شام غریبان، جامه عزابرتن، مدال بزرگی بر سینه رو به سوی خدا کنی و به دعوت حق لبیک بگوییم.

این مسوول یادآور شد: برای یک روحانی افتخاری بزرگتر از این نیست که روضه خوان امام حسین(ع) باشد و در مجلس سیدالشهدا جان به جان آفرین تسلیم کند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره له حضور گسترده روحانیت در جامعه و تبلیغ دین اظهار کرد: علی رغم همه تبلیغات گسترده از بدو تولد اسلام تاکنون علیه دین و مروجان دین، روحانیون‌پای انقلاب و اسلام و مردم پای روحانیت هستند و برپایی این‌مجلس عظیم برای بزرگداشت مقام روحانیت است.

روحانیت با تبلیغ دین، اسلام را زنده نگه داشت

حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی گفت: اگر علمای دین نبودند نامی و خبری از اسلام نبود و تجلیل از علما بعد از ۱۲۰۰ سال بعد از غیبت امام زمان وظیفه سنگینی است که برعهده ماست.

وی افزود: آنچه اسلام را به سرانجام رسانده و از تهدیدات و خطرات حفظ کند، نقش روحانیت بود.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی خاطرنشان کرد: در طول انقلاب، روحانیت قربانی فیزیکی و شخصیتی شدند و اکنون در این عصر وانفسا عده ای در پی نابودی دین هستند.

وی اظهار کرد: خداوند با بی دینی برکت را از زندگی می گیرد و باید مراقب بود.

روحانیت با تبلیغ دین، اسلام را زنده نگه داشت

حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی گفت: امروز بسیاری از دستها مسلح شدند تا مردم را از حوزه های علمیه و روحانیت جدا کنند و باید حامی روحانیت و دین و در مسیر انقلاب و ولایت بود تا آسیبی به مملکت نرسد و انقلاب ما به انقلاب موعود و امام عصر متصل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری امام جمعه فقید شهرستان بهشهر، ۲۶ تیرماه در شب شام غریبان امام حسین(ع) و یارانش براثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 1774011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha