تشریح برنامه های گرامی داشت پنجم مردادماه در شهرستان مارگون

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان مارگون گفت: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است و باید هر چه با شکوه تر و پر محتواتر اقامه شود.

«ابوطالب حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: نماز جمعه یک سنگر اساسی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن است، بنابراین ضروری است این سنگر را هرچه محکم­تر آراست و حفظ کرد.

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان مارگون در ادامه ضمن تبریک و بزرگداشت پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور به تشریح برنامه‌ها در این ایام پرداخت و گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار با خانواده های نمازگزار بی‌بضاعت و متوفی، استقرار میز خدمت ادارات، اهدا خون با حضور امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و برپایی ایستگاه سلامت و ایستگاه صلواتی در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: همچنین برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوعات مربوطه، اهدا ۳۳ سری جهیزیه به زوجین، نشست و دیدار امام جمعه با طلاب منطقه و معمرین، برپایی و استقرار غرفه‌های بومی و محلی، تجلیل از اعضای ستاد نماز جمعه و دیدار با عشایر از جمله برنامه های گرامی داشت پنجم مردادماه در شهرستان مارگون است.

کد خبر 1774015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha