کانون‌های مساجد بستر عدالت فرهنگی در مناطق محروم

به گفته باقرزاده، کانون های مساجد دارای ظرفیت مکفی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری بالاخص در مناطق محروم و روستایی هستند که لازم است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، باقرزاده، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان اظهار کرد: در شهرستان خرمدره ۲۳ باب کانون فرهنگی هنری مساجد تاسیس شده است که برخی غیرفعال است.

وی ادامه داد: لازم است با بررسی دلایل راکد بودن کانون های مساجد، زمینه برای فعال شدن این کانون ها فراهم شود که نیازمند مشارکت جمعی است.

کانون‌های مساجد بستر مناسبی برای برقراری عدالت فرهنگی در مناطق محروم هستند

به گفته باقرزاده کانون های مساجد دارای ظرفیت مکفی برای فعالیت های فرهنگی و هنری بالاخص در مناطق محروم و روستایی هستند که لازم است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با ثبت فعالیت های تابستانی مسجد خود در سامانه بچه های مسجد از حمایت مالی ستاد کانون های مساجد بهره مند شوند.

اسلامی ادامه داد: طرح مسجد کانون نشاط ویژه کانون های مساجد و در راستای غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجدی طراحی و در طول تابستان اجرا می شود.

کانون‌های مساجد بستر مناسبی برای برقراری عدالت فرهنگی در مناطق محروم هستند

به گفته وی، از همراهی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه برای فعال کردن و رونق بخشیدن به فعالیت کانون های مساجد استقبال می کنیم.

در ادامه مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان از کانون های فرهنگی هنری حنانه، فرزانگان و هدایت بازدید و ضمن تاکید بر ثبت کلاس های تابستانی کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد بر ضرورت رونق بخشی مساجد در اوقات فراغت اعضای کانونی تاکید شد.

کد خبر 1774017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha