رئیس قوه قضاییه وارد شهرکرد شد

رئیس قوه قضاییه امروز چهارشنبه ۳ مرداد از طریق فرودگاه شهرکرد وارد چهارمحال‌وبختیاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در بدو ورود به شهرکرد مورد استقبال مسئولان چهارمحال‌وبختیاری قرار گرفت.

در سفر رئیس قوه قضاییه به چهارمحال‌وبختیاری و سایر مسئولان عالی قضایی، برنامه‌هایی در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان چهارمحال‌وبختیاری، ترتیب داده شده است.

دیدار با قشرهای مختلف مردمی و جوامع نخبگانی استان چهارمحال‌وبختیاری، از جمله برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به این استان است

از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به‌صورت رسمی و در صدر هیئت عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد سفرکرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده‌ است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و به‌صورت غیررسمی به‌منظور بررسی مسائل قضایی به آن مناطق سفرکرده است.

کد خبر 1774020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha