دورهمی وپاتوق دخترونه در کانون مشتاقان وصال سمنان

سها با اشاره به برگزاری کلاس های اوقات فراغت با شعار «مسجد کانون نشاط» در کانون فرهنگی هنری مشتاقان وصال سمنان گفت: این کلاس ها در قالب یک دورهمی وپاتوق دخترونه برگزار می شود.

مطهره سها  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان ؛ با بیان اینکه کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری مشتاقان وصال برای رده سنی ۷ تا۴۱ سال برنامه ریزی شده است گفت: این کلاس ها شامل آشپزی، نمایش، کاردستی، داستان گویی، نقاشی، کلاژ، اوریگامی و سرود می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مشتاقان وصال سمنان هزینه دوره آموزشی را درماه ۵۰۰هزار ریال اعلام کردوگفت: کلاس های اوقات فراغت در روزهای دوشنبه وچهارشنبه هر هفته برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برنامه های اوقات فراغت سبب شکوفایی استعدادها و تفکر افراد می شود که این موضوع وجه متمایز با برنامه های رسمی آموزشی است زیرا در فصل اوقات فراغت با بهره گیری از ظرفیت های آموزشی  و فرهنگی و تفریحی فرصت برای شکوفایی سلایق و علاقه ها فراهم می شود.

سها بیان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت، اردوهای تفریحی، تقویت روحیه خودشکوفایی، رشد مهارت‌ها، احساس ارزشمند بودن، توجه به ارزش‌های معنوی از نکات ارتقایی و اهداف برگزاری برنامه اوقات فراغت در مساجد است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مشتاقان وصال سمنان  با تأکید براینکه برنامه های اوقات فراغت امسال به گونه ای برنامه ریزی شده است تا بتواند جذابیت لازم را برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد داشته باشیم ادامه داد: ایجاد امید و نشاط معنوی از مهمترین اهداف اجرای طرح اوقات فراغت در کانون است.

کد خبر 1774105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha