بصیرت‌بخشی و امیدآفرینی؛ مهم‌ترین دستاورد نماز جمعه

حجت الاسلام سرلک به کارکردهای مختلف نماز جمعه اشاره‌کرد و گفت: بصیرت‌بخشی و امیدآفرینی در جامعه مهم‌ترین دستاورد نماز جمعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، در جلسه ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان الیگودرز، در رابطه با پنج مرداد سالروز اقامه‌ اولین نمازجمعه کشور پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهارداشت: نمازجمعه پایگاه بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به دستاوردها و کارکردهای نماز باشکوه جمعه، افزود: نماز جمعه کارکردها مختلف دینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در پی دارد و پایگاهی اثرگذار در راستای امیدآفرینی در جامعه است.

وی نماز جمعه را از نعمت های بزرگ الهی دانست که خدای متعال به برکت انقلاب و نظام اسلامی نصیب مردم عزیز ما کرده و تاکنون برکات فراوانی برای کشور و ملت ما در پی داشته است.

امام جمعه الیگودرز ادامه داد: نماز جمعه کانون ارتباط نمازگزاران با خالق هستی و عامل پیوند مردم با نظام اسلامی است و مهم‌ترین دستاورد آن جهاد تبیین در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه است.

محرابی، مسئول ستاد نمازجمعه الیگودرز نیز از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه با موضوع نماز جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، تجلیل از اعضای فعال ستاد و برپایی میز خدمت به مناسبت هفته نماز جمعه خبر داد.

کد خبر 1774136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha