تعامل پلیس و بهزیستی کاهش آسیب های اجتماعی را به‌دنبال دارد

حسین آبادی گفت: تعامل پلیس و بهزیستی کاهش آسیب های اجتماعی را به‌دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین آبادی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در دیدار معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی که دربهزیستی استان مرکزی و به مناسبت فرا رسیدن هفته  بهزیستی انجام شد، گفت: تعامل هرچه بیشتر بهزیستی و نیروی انتظامی استان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی امری ضروری است.


مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با تاکید بر تعامل دوسویه بین این دو نهاد، بیان کرد: تعامل این دو نهاد راهی برای جلوگیری از موازی‌کاری و اتلاف وقت و کاهش آسیب‌ها است.

این مقام مسئول ادامه داد: با انجام تحقیقات بین بخشی به منظور پیش‌بینی برنامه‌هایی برای کاهش پرونده‌های جرائم باید میان این دو دستگاه تعامل بیشتری برقرار شود.


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی زمینه های همکاری بهزیستی و نیروی  انتظامی را بسیار زیاد و دارای تنوع دانست و افزود: نیروی انتظامی  نقش امنیتی مهمی برای مددکاران و روانشناسان تیم های اورژانس اجتماعی دارد و حضور و همراهی پلیس نه فقط تامین کننده امنیت بلکه افزایش اثر بخشی خدمات بهزیستی را به همراه دارد.

در این دیدار سرهنگ آنقی معاون اجتماعی  فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی نیز ضمن تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی با بیان اینکه برای بهزیستی و پلیس همکاری های بسیاری تعریف شده است، اظهار داشت: بهزیستی سازمانی است که خدمت رسانی به مردم را در موضوعات مختلف و به صورت گسترده و کیفی انجام می دهد.

وی با اشاره به ارتباط کاری بین مجموعه های متعدد نیروی انتظامی در حوزه های تخصصی، اجرایی و عملیاتی عنوان کرد : به هر اندازه بهزیستی در انجام ماموریت های خود موفق باشد از زحمات و دغدغه  پلیس در زمینه مقابله با جرایم کاسته می شود.

معاونت اجتماعی و فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اظهار امیدواری نسبت به همکاری سازمان بهزیستی و پرسنل نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آسایش مردم جامعه خاطر نشان کرد: تقویت و حمایت از بهزیستی به عنوان سازمان تخصصی در حوزه مسائل اجتماعی به کاهش آسیب و برقراری سلامت اجتماعی منجر می شود.

کد خبر 1774143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha