نصب ۲۲۷ علامت جاده‌ای برای تردد ایمن زائرین اربعین

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: برای تردد ایمن زائرین اربعین در ۳ماه سال جاری ۲۲۷ مورد تابلو و علایم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر نصب شده است.

ایرج دست نشان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: به منظور تردد ایمن زوار اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر در جوار پایانه مرزی تمرچین ۹۰ کیلومتر از محورهای منتهی به این پایانه مرزی خط کشی شده است.

وی افزود: همچنین برای تردد ایمن زائرین اربعین در ۳ماه سال جاری  ۲۲۷ مورد تابلو و علایم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر نصب شده است.

این مسئول ادامه داد: با هدف ایمنی محورهای مواصلاتی این شهرستان؛ عملیات تسطیح، رگلاژ و شانه سازی بطول ۲۰۰ کیلومتر، نخاله برداری به طول ۳۷۲۰ متر مکعب و تراشه برداری و مسیر گشایی به طول ۲۶۰۰ متر مکعب تاکنون انجام شده است.

دست نشان گفت: همچنین ۳۷ مورد اجرای گشت های تلفیقی با پلیس راه و گشت های دروازه ای کنترل ناوگان از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان پیرانشهر برای تردد ایمن زائرین اربعین حسینی در سالجاری است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: همچنین تاکنون عملیات خط کشی  ۷۰۰ کیلومتر از کریدور زائران اربعین حسینی متردد از پایانه مرزی تمرین انجام شده است که تا قبل از آغاز طرح، درمجموع ۱۰۰۰ کیلومتر ازاین محورها خط کشی خواهد شد.

کد خبر 1774157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha