طرح یاوران ولایت فرصتی برای شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان است

سردار باستان گفت: طرح یاوران ولایت فرصتی برای شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار مجتبی باستان در آئین اختتامیه دوره یاوران ولایت استان مرکزیبا اشاره به اینکه طرح یاوران ولایت فرصتی برای شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان است، گفت: طرح یاوران ولایت تلاش دارد با انسجام و کار گروهی و هماهنگ، استعدادهای دانش آموزان را شکوفا نماید.

مسئول بسیج دانش آموزی اضافه کرد: در این فرت طلایی استفاده از ظرفیت های نهفته و پویا این قشر آینده ساز باید به صورت هدفمند همراه با برنامه ریزی دقیق دنبال و بهره گیری شود.

وی با تاکید بر اینکه شناخت و معرفت نسبت به دین و تحول برای تکامل خود و شکوفایی جامعه بایستی به عنوان یک دغدغه و نیازمندی برای دانش آموز محسوب شود، اظهار داشت: این مهم نیازمند کار تشکیلاتی است.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز دشمنان ما به هر طریقی در صدد ایجاد روزنه برای ضربه زدن به پیکره جامعه اسلامی هستند و با بهره گیری از ذهن ها و وارونه جلوه دادن حقایق به دنبال تسخیر قلب و فهم جامعه به ویژه نسل جدید هستند.

مسئول بسیج دانش آموزی با تاکید بر اینکه باید برای مقابله با این هجمه دشمنان از همه بخش ها از جمله فضای مجازی و دنیای رسانه بهره گیری کنیم، ادامه داد: در تلاش هستیم با برگزاری اینگونه دوره های توانمندسازی، این فهم وشناخت نسبت به شگردهای مختلف دشمن را برای دانش آموزان تبیین نماییم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی 15 هزار نفر فرمانده واحد بسیج دانش آموزی در سراسر کشور با همکاری وزارت آموزش و پرورش به صورت جدی و جهادی در حال پیگیری و اجرا می باشد که امیدواریم به صورت کیفی و اثربخش دوره ها در همه نقاط کشور تا قبل از فرارسیدن سال تحصیلی جدید برگزار شود.

کد خبر 1774196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha