۹۰۰ تخت با تلاش دولت سیزدهم به ظرفیت بیمارستانی استان مرکزی اضافه شد

مخلص الائمه گفت: با تلاش های دولت سیزدهم ۹۰۰ تخت به ظرفیت بیمارستانی استان مرکزی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه، در آئین افتتاح پایگاه انتقال خون شهرستان خمین در جمع خبرنگاران، با اشاره به تلاش های دولت سیزدهم در بخش های مختلف به ویژه بهداشتی و درمانی، گفت:

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه پایگاه و مرکز انتقال خون خمین یکی از طرح‌های بلاتکلیف طولانی مدت بود که نزدیک ۱۵ سال بلاتکلیف باقی مانده بود، افزود: در دولت مردمی سیزدهم با حمایت سازمان انتقال خون کشور و یکی از خیّرین شهرستان، ظرف مدت یک سال به‌صورت استاندارد و مدرت ساخته شد.

وی با تاکید بر اینکه افتتاح بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان یک بیمارستان مجهز و مدرن در سال گذشته، نیاز به پایگاه  انتقال خون در این شهرستان را افزایش داد، اظهار داشت: امروز شاهد بهره‌برداری از پایگاه انتقال خون هستیم.

این مقام ارشد استان، خاطر نشان کرد: تجهیز پایگاه انتقال خون خمین توسط سازمان انتقال خون کشور با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان انجام گرفته است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در سطح استان رشد بسیار خوبی در اهدای خون وجود داشته به‌طوری‌که به استان‌های هم‌جوار نیز خدمات داده شد، اضافه کرد: توسعه بیمارستانی گسترده‌ای در ماه‌های اخیر رقم خورد و مجموعا بالغ بر ۹۰۰ تخت جدید و پیشرفته به ظرفیت بیمارستانی استان اضافه شد که تعدادی از آن جایگزین تخت‌های قبلی و قدیمی می‌شود.

کد خبر 1774211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha