فرزندان شهدا نقش بی بدیل در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند

سردار مسلمی گفت: خانواده شهدا و فرزندان شهدا ویژگی هایی دارند که‌ دارای نقش های بدیل هستند و دشمنان تلاش دارند تا به واسطه الگو و ماندگار بودن شهدا، از فرزندان شهدا سواستفاده کنند و بدخواهان به دنبال ضربه زدن به این قشر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران، سردار سیاوش مسلمی_ فرمانده سپاه کربلا مازندران، پنج‌شنبه(۴مرداد) در پیش اجلاسیه فرزندان شاهد منطقه بهشهر، نکا و گلوگاه در سالن بصیرت ارشاد بهشهر اظهار کرد: دومین‌کنگره ملی شهدای مازندران در مهرماه برگزار می شود و اولین‌پیش اجلاسیه فرزندان شاهد در شرق مازندران به میزبانی بهشهر برگزار شد و در مجموع ۷ پیش کنگره فرزندان شاهد در نقاط مختلف استان برگزار می شود که مازندران دارای ۶ هزار فرزند شهید است.
وی با اشاره به گردآوری آثار شهدا و ساخت فیلم و تالیف کتاب افزود:  ۲۵۰ عنوان کتاب از ۴۵۰ کتاب شهدا در حال چاپ است، یک فیلم سینمایی با ۷۰ درصد پیشرفت در حال انجام است و تا پایان شهریور تدوین و به فیلم فجر می رسد در موضوع غائله جنگل و فیلم شهید تورانی و سریال ششم بهمن آمل سه سریال فاخر است که  در کنار تله فیلم ها در حال انجام  کار است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه سمفونی دفاع مقدس به دو زبان فارسی و مازندرانی با ۶۰ درصد پیشرفت در حال تولید است، یادآور شد: نمایشگاه ملی ناشرین دفاع مقدس در شهریور در ساری برگزار و یادواره های شهرستانی م تا مهرماه در نقاط مختلف مازندران برگزار می شود.
مسلمی همچنین با بیان اینکه تاکنون ۵ هزار تمثال نورانی شهدا تعمیر و بازسازی شده است، خاطرنشان کرد: همه‌تمثال شهدا تا زمان کنگره تبدیل به تابلوفرش شده و تقدیم خانواده شهدا می شود.

فرزندان شهدا نقش بی بدیل در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند
وی افزود: بیش از ۸۰ درصد آثار شهدا جمع آوری شده که از رهاورد کنگره است و دو فصل شیدایی از دیار علویان تا خان طومان در قالب نمایش صحنه ای در سیترای نوشهر از ۱۰ مرداد و فصل شیدایی در مجموعه ماهفروجک در ۱۵ شهریور برگزار می شود.
فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه هوافضا در مجموعه ماهفروجک، هنرهای تجسمی و جشنواره نقاشی، تئأتر، موسیقی و سرود در مجموعه ۲۰ کانه، توزیع ۱۵۰۰ سری جهیزیه و ۴۰ هزار بسته معیشتی و اهدای ۱۸ هزار و ۵۰۰ لوازم التحریر به برکت این‌کنگره انجام‌می شود.
وی افزود: اجلاسیه سردار  طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا هم در برج‌میلاد تهران برگزار می شود و اجلاسیه ملی در آمل با مهمانانی از لبنان، سوریه، یمن برگزار می شود و اجلاسیه ۱۰ گانه دیگر در دستور کار است و اجلاسیه ورزشکاران با حضور ۶ هزار کشتی گیر، دانش آموزان، دانشجویان، اجلاسیه زنان با هزار زوج جوان  .. برگزار می شود.

فرزندان شهدا نقش بی بدیل در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره‌ به جایگاه و نقش بی بدیل فرزندان شاهد در جامعه گفت: خانواده شهدا و فرزندان شهدا ویژگی هایی دارند که‌ موجب اعتلای جایگاه شهداست و گوهر نایاب جامعه هستند و دشمنان تلاش دارند تا به واسطه الگو و ماندگار بودن شهدا، از فرزندان شهدا سواستفاده کنند و بدخواهان به دنبال ضربه زدن به شما هستند.
مسلمی گفت: با وجود خانواده شهدا تحت هیچ شرایطی خللی در انقلاب به وجود نمی‌آید، چرا که فرزندان شهدایی داریم که با یقین پای انقلاب ایستاده اند و باید باورهای خود را تقویت کنیم.
وی با اشاره به بروز بدحجابی ها در جامعه یادآور شد : بدحجابی ها بواسطه کم کاری های ما بوده که اگر ماهیت حجاب را بدانند به آغوش نظام بر می گردند و بواسطه شهدا و اصالت خانوادگی و وارثین شهدا و فرزندان‌نگرانی در بحث انقلاب نداریم و در جایگاه خوبی در دنیا قرار داریم.

کد خبر 1774222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha