هیچ جایی برای صهیونیست‌ها امن نیست

امام جمعه پاتاوه گفت: عبور پهپاد انصارالله از سیستم پدافندی پرهزینه گنبد آهنین که سران رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به این شکست مفتضحانه اعتراف نمودند، نشان می دهد هیچ جایی برای صهیونیست‌ها امن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید رحمت الله سیادت» ظهر امروز (5 مرداد ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوا و نقش نماز جمعه در رویارویی با جنگ نرم دشمن به استناد سخن خداوند متعال در سوره زمر آیه ۷۳، اظهار کرد: «ولی کسانی که از پروردگارشان پروا کردند یعنی تقوا پیشه کردند، آنان را گروه گروه به بهشت می‌برند».

امام جمعه شهر پاتاوه گفت: خداوند متعال در سوره آل عمران آیه ۱۲۰ می‌فرماید: «اگر تقوا را رعایت کنید، مکر و توطئه دشمنان هیچ اثری ندارد».

وی به عملیات روانی دشمن اشاره کرد و ادامه داد: مولفه اصلی جنگ نرم دشمنان، با بهره‌گیری گسترده از رسانه و فضای مجازی و با به کارگیری مهم ترین شیوه‌ها مثل تفرقه افکنی، ایجاد گسست میان حکومت و مردم، تشکیک در مشروعیت نظام، بزرگ نمایی و سیاه نمایی ضعف‌ها و کمبودهای موجود در جامعه، نادیده انگاری موفقیت‌ها و پیشرفت های کشور، شایعه پراکنی، تغییر سبک زندگی اسلامی، گسترش فساد و ابتذال، دو قطبی کردن جامعه و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی صورت می گیرد.

حجت الاسلام سیادت به تشریح سخنان امامین انقلاب پیرامون اهمیت نماز جمعه پرداخت و افزود: نماز جمعه، کانون آفرینش نشاط، امید، آرامش، حماسه و عزت در جامعه است، به همین دلیل حضرت امام خمینی(ره) «جلوگیری از تکرار تجربه تلخ مشروطه را یکی از فلسفه‌های احیاء نماز جمعه معرفی نموده و به امامان جمعه چنین هشدار می‌دهند که «از عبرت مشروطه درس بگیرند و از رسالت‌های مهم خویش غفلت ننمایند».

امام جمعه شهر پاتاوه نماز جمعه را موهبت عظیم الهی دانست و یادآور شد: نماز جمعه در سراسر کشور به پایگاه ترویج اندیشه‌های دینی و انقلابی مبدل و الهام بخش نیروهای وفادار به نظام اسلامی گشت.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه از ابتکارات نورانی دین بصیرت محور اسلام است، اظهار کرد: نماز جمعه با هدف تحقق آرمان‌های سیاسی، اجتماعی، معنوی، اقتصادی و اخلاقی تشریح شده است.

حجت الاسلام سیادت در خطبه سیاسی نماز ابتدا سالروز نماز جمعه را به نمازگزاران جمعه تبریک گفت و با اشاره به روایتی از رسول اکرم(ص)، افزود: «در روز قیامت فاصله مردم با درگاه ربوبی خدای متعال، به ترتیب رفتنشان به نماز جمعه است» .

رئیس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه به بیان سخنان رهبر معظم انقلاب در موضوع نماز جمعه پرداخت و بیان کرد: «خدمت به نماز جمعه، خدمت به دین و تقواست، چون نماز جمعه برای گسترش تقوا و روح دینی در مردم است، نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر و محلی است که دل‌ها را محکم و ایمان‌ها را قوی می‌کند».

وی یادآور شد: نمازهای جمعه در هر جایی از نقاط کشور بخشی از کار دستگاه رهبری این کشور را نجام می‌دهند، مردم را توجیه می‌کنند، به استقامت در راه خدا وادار می‌نمایند، از اشتباهات دور نگه می‌دارند، ذهن مردم را با معارف لازم آشنا می‌کنند، دشمنان را نسبت به نفوذ در اذهان مردم مأیوس می‌کنند و مردم را به حرکت و تلاش در مجموعه کلی نظام وادار می‌کنند.

حجت الاسلام سیادت ضمن تبریک مناسبت پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور و با تقدیر از عوامل اجرایی و همکاران امامت جمعه سابق و موقت، افزود: از همه ائمه جمعه سابق، اسبق و ائمه جمعه موقت گذشته، فعلی و همه مسئولین ستاد نماز جمعه قبل و فعلی و تمامی مردم ولایتمدار و مدیرانی که با ما همکاری نمودند، سپاسگزارم.

خطیب نماز جمعه پاتاوه در فراز دیگری از خطبه با تسلیت مناسبت (۲۵ محرم) سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام به بیان شخصیت و زندگانی آن امام پرداخت و گفت: آن حضرت در مدت ۳۴ سال عمر با برکت خود بعد از واقعه عاشورا، سهم عظیمی در حفظ اسلام ناب داشته است و حماسه ساز کربلا، تداوم بخش مسیر هدایت امامت و مبلغ دستاوردهای مهم قیام امام حسین علیه السلام در شرایط سخت سیاسی و اجتماعی آن زمان و زمینه سازی برای تشکیل حکومت اسلامی را به درستی دنبال فرمودند.

وی در فراز پایانی خطبه سیاسی نماز جمعه به تشریح، چرایی و دلایل مهم حمله انصارالله یمن به تل‌آویو اشاره و ورود به عمق سرزمین‌های اشغالی را یکی از این دلایل دانست و تاکید کرد: انصارالله در ماه‌های گذشته با عملیات موشکی در دریای سرخ علیه کشتی‌های صهیونیستی توانسته بود ضربات سنگینی را به شاهرگ اقتصادی و تجارت خارجی دشمن کودک کش وارد کند، اما اکنون دامنه عملیات خود را به داخل سرزمین‌های اشغالی کشانده است.

حجت الاسلام سیادت خاطرنشان کرد: انصارالله نشان داده که دست بسته نیست و توانمندی‌های زیادی دارد که می‌تواند اسرائیل را تحت فشار قرار دهد.
امام جمعه شهر پاتاوه شگفتانه‌های جدید انصارالله را یادآور شد و ادامه داد: انصارالله یمن با حمله اخیر، به سران رژیم جانی هشدار داد که در صورت تداوم جنگ افروزی در غزه و خطای محاسباتی در حمله به لبنان، شگفته های دیگری در چنته دارد که هنوز رو نشده‌اند.
وی با بیان اینکه با وجود تحریم‌های گسترده، اما انصارالله با شتابی فزاینده توانمندی‌های زیادی در عرصه تسلیحاتی دست پیدا کرده، افزود: موضوع حائز اهمیت دیگر درباره این عملیات ماه های اخیر، مربوط به صحت و جامعیت بانک اطلاعاتی قوی است که انصارالله از بنادر، زیرساخته های اقتصادی، اهداف نظامی و مراکز حساس شهری در سراسر سرزمین‌های اشغالی برخوردار است.
حجت الاسلام سیادت گفت: اینکه پهپاد انتحاری یمنی‌ها با دقت و با طی مسافت ۲۰۰۰ کیلومتری به هدف مورد نظر اصابت می‌کند و عبور پهپاد انصارالله از سیستم پدافندی پرهزینه گنبد آهنین که سران رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به این شکست مفتضحانه اعتراف نمودند، نشان می دهد هیچ جایی برای صهیونیست‌ها امن نیست.
کد خبر 1774294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha