نماز جمعه تریبونی مردمی در راستای رفع مشکلات مردم است

حجت الاسلام حسینی گفت: نماز جمعه پایگاهی عبادی و سیاسی و مردمی است که در آن علاوه بر مباعث اعتقادی، مسائل روز و مشکلات کشور مطرح و از این ظرفیت برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی،  در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد با گرامیداشت سالروز اولین اقامه نماز جمعه اظهارداشت: نماز جمعه پایگاه بصیرت افزایی است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه بصیرت افزایی وظیفه ای همگانی است، افزود: موضوع بصیرت افزایی اهمیت دارد زیرا کسی که بی بصیرت باشد به راحتی توسط دشمن شکار می شود.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر بصیرت افزایی مردم تاکید داشته اند در حالی که بسیاری دیگر از رهبران همیشه تلاش می کنند که مردمی که بر آنها حکومت دارند در جهل و نادانی به سر ببرند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: نماز جمعه پایگاهی عبادی و سیاسی است که در آن علاوه بر مباعث اعتقادی، مسائل روز و مشکلات کشور مطرح و راهکارهای رفع آنها مطرح و ارائه می شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه تریبونی مردمی در راستای خواسته های مردم است، گفت: امیدواریم که همه بتوانیم در پایگاه سیاسی عبادی نماز جمعه به وظیفه خود عمل کنیم.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: ما حافظ ارزش های اسلام و انقلاب هستیم ومردم تا پای جان حافظ ارزش ها دینی و انقلابی خود هستند، در این تریبون باید ارزش های دینی بین مردم تقویت و جامعه در برابر توطئه های دشمن هوشیار شود.

کد خبر 1774313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha