اقامه نماز جمعه در مساجد نباید کمرنگ شود

ماموستا حسینی گفت: ذکر و یاد خداوند متعال باید در رفتار و گفتار همه مسلمانان نمایان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال دور کردن مسلمانان از قرآن، نماز حج و دین مبین اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه اقامه نماز، حفظ ارزش‌های دین مبین اسلام و قرآئت قرآن کریم مورد تایید پیامبر مکرم اسلام است، بیان کرد: باید همه ما مراقب فتنه‌های دشمن باشیم که با فاصله انداختن بین مسلمانان و قرآن بر جامعه ما مسلط نشوند.

امام جمعه موقت سنندج تاکید کرد: باید یاد و ذکر خدا در گفتار و رفتارمان نمود یابد و دستورات خدا و پیامبر(ص) مورد توجه قرار گیرد و نباید اجازه داد اقامه نماز جماعت در مساجد کمرنگ شود.

ماموستا حسینی همچنین بر توجه به حلال و دوری از حرام تاکید کرد و گفت: باید مراقب باشیم که از حرام و گناه دوری کنیم و حق و حقیقت و حلال را در زندگی جاری کنیم.

وی همچنین با تسلیت درگذشت جنگلبان کامیارانی که برای اطفای حریق جان خود را از دست داد، اضافه کرد: حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همه ماست و آسیب به عرصه‌ها، جنگل‌ها و مراتع، خسارت به حیات جانداران و در نهایت به ضرر جامعه انسانی است.

وی گفت: اگر همه ما برای حفاظت از مراتع و جنگل‌ها احساس مسئولیت کنیم، اتفاقات ناگوار چون آتش سوزی، از بین رفتن گونه‌های گیاهی و جانوری و مهمتر از آن جان انسان‌ها را شاهد نخواهیم بود.

کد خبر 1774314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha