پیام تسلیت آیت‌الله رمضانی در پی درگذشت امام جمعه سابق فومن و ماسال

آیت‌الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسن صفوی، امام جمعه سابق فومن و ماسال را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسن صفوی، امام جمعه محبوب، مردمی و سابق شهرستان‌های فومن و ماسال، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انا لله وانا الیه راجعون
بیت معزّز و شریف مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن صفوی

خـبر درگذشت روحانی فاضل، عامل و خدوم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدحسن صفوی طاب ثراه موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
خوش خُلقی، صفای باطن، مردمداری، دلسوزی و پیگیری معیشت و مشکلات مردم بویژه اقشار ضعیف جامعه، از مرام و منش پسندیده این روحانی فاضل بود که موجب مقبولیت وی در میان مردم گردید.
 در مسیر خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، قبول مسئولیت در مصادر مختلف استان از جمله سنگر امامت جمعه، جماعت، حوزه‌های علمیّه، دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در نهادها و تالیفات اثرگذار، نشان از وفا و عشق به انقلاب و نظام اسلامی آن روحانی پرتلاش بود که در دفتر اعمال وی ثبت و ضبط و در شمار باقیات صالحات منظور خواهد شد.
اینجانب فقدان آن روحانی خدوم و وارسته را به همسر مکرّمه، فرزندان فاضل و انقلابی، بازماندگان محترم و اهالی ولایتمدار ماسال و فومن تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق برای روح ایشان مغفرت و علوّ درجات و حشر با اجداد طاهرینش را مسئلت می‌نمایم.

رضا رمضانی
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری

کد خبر 1774340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha