کرمان؛ آماده برگزاری بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی

آخرین نشست هماهنگی بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی پایتخت مقاومت جهان اسلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نشست هماهنگی اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی صبح شنبه (۶ مرداد) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار و معاونین، مسئولین کمیته‌های مختلف و... برگزار و آخرین اقدامات مورد بررسی قرار گرفت.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب صدا و سیمای مرکز استان از برگزاری اجلاسیه و زمان پخش مستقیم برخی برنامه‌های آن برای استفاده مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری برخی از برنامه‌های اجلاسیه در مکان‌های منسوب به شهید سلیمانی از جمله گلزار شهدا، بیت‌الزهرا و حسینیه ثارالله پرداختن ویژه به شخصیت آن شهید والامقام را مورد تأکید قرار داد.

فداکار فضاسازی مناسب شهری را مهم خواند و گفت: رسانه‌ها نیز از امروز به این اجلاسیه بپردازند.

وی از همکاری برخی شرکت‌های معدنی در بخش پشتیبانی اجلاسیه قدردانی و اظهار کرد: این برنامه یک کار دلی است و این جلسات صرفاً برای هماهنگی است که امیدواریم همه از برکات آن استفاده کنند.

رحمان جلالی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بر آمادگی کامل زیرساخت‌های استان جهت برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه تأکید کرد.

علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هم هماهنگی و همراهی مدیران کل راهداری، فرودگاه‌ها و راه آهن برای ورود و استقبال از پیرغلامان و خادمان حسینی به استان را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به برگزاری آئین افتتاحیه این اجلاسیه در شامگاه ۹ مردادماه، برنامه‌های جانبی از جمله برگزاری محفل شعر آئینی، حضور پیرغلامان در ۳۲ روضه خانگی و مسجد شاخص و... نشست تخصصی بانوان، بازدید پیرغلامان از اماکن تاریخی کرمان و در نهایت اختتامیه اجلاسیه در روز دوم و سوم اجلاسیه را مورد اشاره قرار داد.

محسن تویسرکانی، شهرداری کرمان هم از آمادگی کامل این دستگاه برای اجرای مأموریت‌های محوله خبر داد و افزود: در ۲۰ نقطه از بیلبوردهای اصلی شهر تبلیغات از امروز انجام می‌شود.

گفتنی است؛ بیست و یکمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی ۹ تا ۱۱ مرداد ماه جاری با بیش از ۵۰۰ نفر میهمان داخلی و خارجی و با شعار "کرمان؛ حسین‌آباد ایران " برگزار می‌شود.

کد خبر 1774349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha