برگزاری نمایشگاه پوشاک اسلامی با محوریت اربعین در پالایشگاه امام خمینی شازند

به مناسبت فرار رسیدن اربعین حسینی و به همت شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند نمایشگاه پوشاک اسلامی با محوریت اربعین در کانون فرهنگی شهید سلیمانی شهر مهاجران برگزار میشود .

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی سید ابوطالب امینی، در گفتگو با خبرنگاران، گفت: عفاف و حجاب از جمله موضوعاتی است که همواره در فرهنگ اسلام و جامعه دینی مورد توجه بوده و رعایت این مهم، نه تنها برای فرد مایه آرامش و امنیت است که برای جامعه نیز فواید بی شماری از جمله تحکیم بنیان خانواده،کاهش طلاق و سایر آسیب های اجتماعی را به دنبال  دارد.

مدیر روابط عمومی و امور بین اللمل شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند، خاطر نشان کرد : این نمایشگاه در راستای عفاف و حجاب و با محوریت اربعین به مدت سه روز برای عموم و در راستای مسئولیتهای اجتماعی در کانون فرهنگی شهید سلیمانی شهر مهاجران برگزار میشود.

 وی با بیان اینکه این‌نمایشگاه از ۷ مرداد به مدت سه روز دایر است، افزود : این نمایشگاه در قالب 15 غرفه فرهنگی  شامل : غرفه اربعین ، چادر ، عبا ، روسری، ملزومات حجاب ، غرفه ی فروش کتاب های مذهبی ، غرفه نذر فرهنگی ، غرفه ی مشاوره مذهبی، غرفه ی رفیق شهید ، غرفه شربت خانه،  غرفه طب سنتی ،  غرفه ی عکاسی ، غرفه ی بازی ، غرفه ی نقاشی پیش بینی شده است .

کد خبر 1774375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha