ثبت نام ۶۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی برای شرکت در پیاده روی اربعین

دستگردی گفت: تاکنون ۶ هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی برای شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین ثبت نام کرده اند.

حسین دستگردی- مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اکنون اظهار کرد: تاکنون  ۶ هزار و۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه کار ثبت نام زائران اربعین حسینی علیه‌السلام از روز سه شنبه ۱۷ تیر در سامانه سماح آغاز شده است، بر ثبت نام زائران در این سامانه تأکید کرد و گفت: خدمات ارائه شده به زائران شامل تهیه بلیط، دریافت ارز اربعین، خروج از مرز و... مشروط به ثبت نام در سامانه سماح است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه گذرنامه زائران (زیارتی و عادی) باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد، از زائران درخواست کرد ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

دستگردی با اشاره به این مهم که امسال با بیمه معلم قرارداد منعقد شده و زائران می توانند بسته ۸۰، ۹۰ و یکصد هزار تومانی تهیه کنند، یادآور شد: بر اساس رقم پرداخت شده تعهدات بیمه متفاوت است و از این رو از زائران استان خواست بسته کامل‌تر را انتخاب کنند.

به گفته وی با توجه به تشکیل کمیته های مختلف، حج و زیارت مسئولیت ثبت نام زائران و تسهیل امور در این راستا را عهده دار است.

 دستگردی با تأکید بر ضرورت ثبت نام در سامانه سماح گفت: زائرانی که قصد تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین را دارند می‌توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی samah.haj.ir و یا به دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی در سطح استان مراجعه کنند.

کد خبر 1774506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha