مقابله نیروهای فلسطینی با حمله صهیونیست ها به اردوگاه بلاطه

در حمله صهیونیست ها به اردوگاه بلاطه در نابلس، نیروهای مقاومت با گلوله و مواد منفجره با نیروهای اشغالگر مقابله کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، صهیونیست ها به تعدادی از مناطق کرانه باختری حمله کردند و نیروهای مقاومت با گلوله ها و مواد منفجره پاسخ آنان را دادند که باعث تلفات مستقیم به ویژه در اردوگاه بلاطه در نابلس، جایی که درگیری های خشونت آمیز رخ داد.

اردوگاه بلاطه در نابلس در شمال کرانه باختری، در ساعات اولیه روز یکشنبه شاهد درگیری های خشونت آمیز بین نیروهای مقاومت لبنان و نیروهای اشغالگر اسرائیل بود.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند: تعدادی از نظامیان اسرائیلی در جریان درگیری‌ها در این اردوگاه زخمی شدند.

گردان نابلس وابسته به سرایا القدس با نیروهای اشغالگر که به اردوگاه بلاطه حمله کردند، مقابله کرد تأیید کرد و گفت: نیروهای پیاده نظام و خودروهای نظامی اسرائیل را هدف قرار داد.

همچنین گردان‌های شهدای الاقصی در نابلس درگیری‌های شدیدی با نیروهای اشغالگر به اردوگاه بلاطه در چندین منطقه انجام دادند و آنها را با مسلسل و مواد منفجره هدف قرار دادند که تلفات مستقیم برجای گذاشتند.

بر اساس آنچه رسانه های فلسطینی به نقل از منابع محلی گزارش دادند: همزمان با این حمله، یک پهپاد مملو از بمب در یکی از کوچه های اردوگاه منفجر شد.

در همین راستا، نیروهای اسرائیلی اقدامات خرابکارانه ای را انجام دادند که شامل حفاری و قرار دادن مواد منفجره در داخل خانه ای در اردوگاه بلاطه بود.

منابع محلی گزارش دادند: ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای در این اردوگاه را محاصره کرده و آن را با موشک انیرگا بمباران کرد.

یک بولدوزر نظامی اسرائیلی نیز در خیابان های اردوگاه، خرابکاری انجام داد.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد: یک پسر ۱۷ ساله بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر به اردوگاه بلاطه زخمی شدند.

هلال احمر فلسطین تاکید کرد: نیروهای اسرائیلی به سمت آمبولانس ها تیراندازی کردند و از رسیدن آنها به یک مجروح در اردوگاه جلوگیری کردند.

همچنین در جنین در شمال کرانه باختری، نیروهای اشغالگر به شهر الیامون در غرب شهر یورش بردند، جایی که درگیری بین مبارزان مقاومت و ارتش اسرائیل در گرفت.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، همزمان با این درگیری‌ها، نیروهای اشغالگر این جوان به نام محمد لبادی را دستگیر کردند.

کد خبر 1774511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha