کانون‌های مساجد تحول آفرین شوند

سرپرست کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه روش های قدیمی و سنتی مدیریتی کارگشا نیست، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری تحول آفرین شده و دچار فعالیت‌های کارمندی نشوند.

«محمدتقی محمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه های جدیدی که در ستاد کانون مساجد تدوین شده است، اظهارداشت: باید روش های نوین و ارتباطی بین اعضا کانون و تیم اجرایی ایجاد شود و افراد جذب شوند.

سرپرست کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه مدل اداری و روش های سازمان های فرهنگی قابل استفاده در عصر جدید نیست، افزود: این مراکز فرهنگی تحول آفرین شوند و خود را از اقدامات و فعالیت های کارمندی دور کنند.

وی یادآورشد: این کار در ستاد های استانی و مرکزی نیز باید ایجاد شود که مدیران و کارشناسان گره گشای مشکلات بوده و حلقه تربیتی ایجاد و ارتباط خود را با بچه های مساجد افزایش دهند.

محمدیان ادامه داد: تیم سازی و فعالیت تربیتی برای نوجوانان و ایجاد بستر برای فعالیت های آنان لازم بوده و باید نقش این قشر را بیش از گذشته فعال کرد.

وی با بیان اینکه ۸۰ نفر از نوجوانان دختر و پسر در اردوی آموزشی مشهد کانون های مساجد کشور شرکت کردند، خاطرنشان ساخت: ۲۰ نفر از آنان پسر و مابقی دختر بودند که همراه با تعدادی مربی اعزام شدند.

سرپرست کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به تقویت محتوای آموزشی این دوره و تداوم آن در طول سال با برنامه های استانی اشاره کرد و گفت: نباید طرح ها در وسط میدان رها شود و تداوم و انسجام لازم است.

وی اضافه کرد: بررسی مشکلات طرح به تقویت آن در دوره های بعدی کمک خواهد کرد.

کد خبر 1774533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha