جنایت شنیع اشغالگران در مجدل شمس، تلاشی برای تشدید اوضاع در منطقه است

وزارت امور خارجه سوریه ضمن محکوم کردن جنایت شنیع صهیونیست‌ها در حمله به مجدل شمس، تاکید کردند که اشغالگران مسئول کامل تشدید اوضاع در منطقه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، وزارت امور خارجه و مهاجران جمهوری عربی سوریه «جنایت شنیعی که اشغالگران در مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه»  را مرتکب شدند، محکوم و تاکید کردند:  مردم شهر فریب دروغ های اشغالگران و اتهاماتی را که علیه مقاومت ملی لبنان  وارد کرده اند، نخواهند خورد.

وزارت امور خارجه سوریه در این بیانیه آورده است: سوریه جنایت شنیع رژیم اشغالگر صهیونیستی در مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه را محکوم می کند و این اقدام را  در چارچوب «تلاش های اشغالگران»   برای تشدید اوضاع در منطقه و گسترش دایره تجاوزات خود به آن می داند.

وزارت امور خارجه سوریه در این بیانیه، مقصر دانستن مقاومت ملی لبنان در جنایت مجدل شمس را محکوم کرد و اشغالگران را که «به کشتارهای روزانه یکی پس از دیگری ادامه می‌دهد» مسئول کامل «این تشدید خطرناک اوضاع» در منطقه دانست.

وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد: مردم سوریه در جولان اشغالی که با گذشت دهه ها از اشغالگری اسرائیل از هویت عربی سوری خود دست نکشیدند و امروز نیز  فریب دروغ‌ها و اتهامات نادرست اشغالگران  علیه مقاومت ملی لبنان را نخواهند خورد.

وزارت امور خارجه سوریه همچنین گفت: مردم ما در جولان سوریه خود را بخشی جدایی ناپذیر از مقاومت در برابر اشغالگران و سیاست های تهاجمی او که خاک و هویت را نقض می کند، می دانند.

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه ادعای منتشر شده از سوی چند رسانه اسرائیلی و رسانه های متعدد مبنی بر هدف قرار دادن مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه را تکذیب کرد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: مطلقاً هیچ ارتباطی با این حادثه ندارد و قاطعانه تمام اتهامات نادرست در این زمینه را رد کرد.

کد خبر 1774653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha