برپایی روضه خانگی به همت بچه های مسجد اشکاردشت چالوس 

قمی گفت: بچه های مسجد و کانون اشکاردشت چالوس علاوه بر شرکت در کلاس های فرهنگی و هنری، پای ثابت روضه خوانی های خانگی هستند که به صورت هفتگی برگزار می شود.  

حمیده قمی_ مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اشکاردشت چالوس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: در ایام ماه محرم قرار داریم و این زمان، بهترین فرصت برای تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) و آشنایی همگان با اهمیت عفاف و حجاب، نماز، امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: آگاهی همگان از توطئه‌های فرهنگی دشمنان مساله مهمی است که باید مورد توجه باشد و ما نیز در کانون به عنوان مجموعه ای فرهنگی در این راستا گام برمی داریم.

برپایی روضه خانگی به همت بچه های مسجد اشکاردشت چالوس 

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری شهدای اشکاردشت چالوس یادآور شد: بچه های مسجد و کانون اشکاردشت چالوس علاوه بر شرکت در کلاس های فرهنگی و هنری، پای ثابت روضه خوانی های خانگی هستند که به صورت هفتگی برگزار می شود.  

قمی گفت: زیارت عاشورای یکشنبه های محله مهدوی اشکاردشت با بیان خطبه  توسط حجه الاسلام والمسلمین براری امام‌جماعت کانون در مورد بندهایی از نهج البلاغه و لزوم توجه و تدبر در این کتاب مهم و پر محتوا یکی از برنامه های هفتگی ماست که با قوت برگزار می شود.

برپایی روضه خانگی به همت بچه های مسجد اشکاردشت چالوس 

وی افزود: قرارگاه محله مهدوی با هدف پیشرفت و آبادانی معنوی و تربیتی محلات با برخورداری از امکانات و ظرفیت ها برای شکل گیری، احیا و پیاده سازی مولفه ها و شاخصه های جامعه نوین اسلامی شکل گرفته و با کمک بچه‌مسجدی ها کارهای مهمی تاکنون‌انجام شد.

قمی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در عرصه باورهای دینی اظهار کرد: تلاش داریم کمک کنیم با همکاری و هم افزایی تمامی ارکان فعال مسجد، کانون کانون مسجد به عنوان پایگاه دینی و فرهنگی عرصه فعالیت تمام اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان باشد.

برپایی روضه خانگی به همت بچه های مسجد اشکاردشت چالوس 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای اشکاردشت چالوس خاطر نشان کرد: چند سالی است که با همت مردم مجری طرح «سه شنبه های مهدوی» هستیم و روزهای سه شنبه ایستگاه صلواتی و برنامه های متنوع را در دستور کار داریم.

قمی یادآور شد: برگزاری کلاس های قرآنی، فرهنگی، تربیتی، نشست های بصیرتی افزایش جمعیت، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، همچنین، توزیع بسته های حمایتی و سبد کالا بین خانواده های نیازمند نیز از دیگر برنامه هایی است که با کمک مردم در کانون فرهنگی هنری شهدای اشکاردشت چالوس انجام می شود.

کد خبر 1774662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha