۲۱ پروژه کتابخانه‌ای فارس آماده تجهیز است

فیروزی با اشاره به اینکه ۲۱ پروژه کتابخانه‌ای در استان فارس آماده تجهیز است، گفت: ۸ پروژه بزرگ کتابخانه ای فارس در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، محمدحسین فیروزی امروز دوشنبه(۸ مرداد) در جریان دیدار مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس از کتابخانه شهید آیت الله دستغیب شیراز با اشاره به اینکه این کتابخانه، نسل جدید کتابخانه‌های عمومی در استان گفت: در راه‌اندازی کتابخانه‌های جدید ارائه خدمات متنوع در اولویت است.

وی افزود: تلاش بر این است که در راه اندازی کتابخانه‌های روستایی و کتابخانه‌های با فضای کوچک نیز فراخور ظرفیت موجود خدمات جدید تعریف و ارائه شود.

فیروزی با اشاره به اینکه ۲۱ پروژه کتابخانه‌ای در استان آماده تجهیز است، گفت: ۸ پروژه بزرگ در استان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد؛ ۶ پروژه مربوط به شهرستان شیراز است که ۳ کتابخانه بزرگ آن در شهر شیراز واقع است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس ادامه داد: با افتتاح این سه کتابخانه ۴۰ درصد زیربنای کتابخانه‌های عمومی شیراز افزایش خواهد داشت. 

فیروزی با اشاره به نقش پررنگ کتابخانه‌های عمومی در فرهنگسازی و شکل دهی جامعه مدنی گفت: رویکرد مسئولان به کتابخانه‌های عمومی تغییر کرده است. با حمایت مسئولین، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و خدمات این مجموعه مردمی توسعه یافت. 

گفتنی است، در حاشیه این بازدید عضویت مدیرکل دیوان محاسبات و کارمندان این مجموعه در کتابخانه عمومی شهید دستغیب انجام شد.

کد خبر 1774669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha