تالیف ۳ کتاب حوزه پیشرفت به همت حوزه خراسان جنوبی

یعقوبی گفت: حوزه هنری خراسان جنوبی در کنار ادبیات دفاع مقدس و پایداری، چاپ کتاب در زمینه ادبیات پیشرفت را در دستور کار دارد.

فاطمه یعقوبی- مسئول دفتر مطالعات و پایداری حوزه هنری خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با بیان اینکه روند کار حوزه هنری از سال ۱۴۰۱ تغییر یافت، افزود: در کنار ادبیات دفاع مقدس و پایداری، ادبیات پیشرفت نیز در دستور کار قرار گرفت و به هین منظور کویر تایر به قلم میلاد حبیبی، کتاب خاطرات مدافعان سلامت استان به قلم ام‌البنین جمالی از کادر درمان که بیش از دو سال در بخش کرونا فعالیت داشت و کتاب زنان مکتب نرجس هم به قلم داستانی طاهره میرزایی و جلد دوم کتاب دولت سری (خاطرات جمعی اسیران اردوگاه موصل ۲ و عملیات خیبر) در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو کتاب «آن‌هایی که نیامدند» و «غروب ابوغریب» در دست چاپ و در انتشارات سوره‌مهر قرار دارد، اظهارکرد: کتاب آنهایی که نیامدند خاطرات شهید غلامعباس کمیلی به قلم فاطمه حسینی فر از سال ۱۳۹۴ آغاز  شده و در حال حاضر به مرحله چاپ رسیده و در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود.

 مسئول دفتر مطالعات و پایداری حوزه هنری خراسان جنوبی افزود: کتاب «غروب ابوغریب» خاطره آزاده علی احمدی به قلم مجید زنگویی نیز از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و در حال حاضر در مرحله پیش از چاپ است و به طور معمول، چاپ هزار نسخه از کتاب‌های ذکر شده در دستور کار قرار دارد.

یعقوبی یادآور شد: کتاب «می مانم برگردی» خاطرات آزاده غلام‌رضا رضایی به قلم وجیه نوزادی، کتاب «مبارز انقلابی» خاطرات رضا عرفانی به قلم احمد اسدالهی و کتاب خاطرات سرهنگ علی دوستی «حدیث دوست» به قلم مریم صائب نیز در مرحله کارشناسی قرار دارد.

 وی با بیان اینکه کیفیت کار بر کمیت کار ارجحیت دارد، گفت: هر جا سوژه خوب و جای کار باشد، انجام آن در دستور کار قرار می‌گیرد.    

کد خبر 1774693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha