اسامی ۳۰ مکان شاخص در کرمان برای حضور پیرغلامان حسینی اعلام شد

اسامی ۳۰ مکان شاخص در کرمان برای حضور پیرغلامان حسینی دعوت شده به بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ اسامی ۳۰ مکان شاخص در کرمان برای حضور پیرغلامان حسینی داخل و خارج کشور اعلام شد.
این برنامه از سری برنامه‌های بیست و یکمین اجلاسیه تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی است که چهارشنبه هفته جاری و در دومین روز این همایش انجام خواهد شد.
مکان‌های ۳۰ گانه شامل امامزاده محمد، صفه عزاخانه، ۸ مسجد، ۴ تکیه و ۱۳ روضه خانگی در شهر کرمان و سه مکان هم در توابع شامل امامزاده حسین علیه‌السلام جوپار، مسجد جامع محی‌آباد و عباسیه ماهان است.
مساجد امام حسین علیه‌السلام خیابان والفجر و خیابان مهدیه، قائم عجل‌الله تعالی، امام سجاد علیه‌السلام بولوار قدس، سیدالشهدا علیه‌السلام مدیریت، حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی ۲۴ آذر، حضرت ابالفضل علیه‌السلام خیابان مفتح و امام حسن مجتبی علیه‌السلام خیابان مطهری میزبان پیرغلامان خواهد بود.
همچنین جمعی از پیرغلامان در تکایای میدان قلعه، فاطمیه، محله شهر و حضرت رقیه حضور می‌یابند.
منزل حاج ماشاءالله و آقایان علم‌آموز، مهدوی(۲ مورد)، قهاری، فروغی و یزدی و منزل شهیدان میرکمالی، مظهری‌صفات، ادهمی، رضایی، کیانی و تویسرکانی هم به عنوان مکان‌های برقراری روضه‌خانگی در کرمان برای حضور پیرغلامان انتخاب شدند.
بیست و یکمین اجلاسیه تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر میهمان داخلی و خارجی و با شعار "کرمان؛ حسین‌آباد ایران " ۹ تا ۱۱ مرداد برگزار می‌شود.

کد خبر 1774716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha