شهرستان سرپلذهاب آماده پذیرایی زوار اربعین حسینی است

بابلی گفت:تمامی تمهیدات لازم برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی در شهرستان سرپل ذهاب مهیا شده است.

صدراله بابلی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کرمانشاه با اشاره به آمادگی شهرستان سرپل ذهاب برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی، گفت: خسروی یکی از مرزهای مهم و با موقعیت راهبردی کشورمان است که این مرز بین‌المللی قدیمی‌ترین مرز رسمی کشورمان با عراق برای تردد زائران عتبات عالیات است که در گذشته جزئی از راه ابریشم بوده است.

فرماندار سرپل ذهاب افزود: برای اسکان، پذیرایی و ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین در شهرستان سرپل ذهاب با توجه به همجواری با  مرز خسروی موکب هایی اختصاص داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: همه کمیته‌ها پای کار هستند و اقدامات  اسکان، پذیرایی از زوار، اقدامات بهداشتی و درمانی، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی همگی از مجموعه خدماتی است که به زوار در این مواکب ارائه می‌شود.

بابلی تصریح کرد:در کنار خدماتی که در این ایام به زوار حسینی داده می‌شود، برنامه‌هایی هم برای معرفی هرچه بهتر شهرستان به آنها خواهیم داشت که از جمله آنها برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات خواهد بود.

فرماندار سرپل ذهاب اظهار کرد: تمام تلاش ما این است زائران خاطره خوبی از این شهرستان داشته و سفیرانی تاثیر گذار برای معرفی فرهنگ این منطقه به سایر نقاط کشورمان باشند و ما نیز پذیرش زائران را بدون محدودیت از هر نقطه ایران اسلامی در سرپل ذهاب داریم و طبق برآوردها و پیش بینی های صورت گرفته تلاش بر ارائه بهترین و بیشترین خدمات رسانی به زائران  است.

کد خبر 1774727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha