از احداث سردخانه تا تکمیل عملیات آبرسانی به سوماربرای اربعین حسینی

داودی گفت:تشریح اهم پروژه‌های آبفای استان کرمانشاه در مرز خسروی؛ از  احداث سردخانه تا تکمیل عملیات آبرسانی به سومار در دست اجرای این شرکت جهت خدمت گزاری مطلوب به زائرین اربعین حسینی در سال ۱۴۰۳ است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، رضا داودی امروز دوشنبه ۸ مرداد ماه توجه به نزدیک شدن ایام پیاده‌روی اربعین پروژه هایی جهت خدمت گزاری مطلوب به زائرین اربعین حسینی در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام پیاده‌روی اربعین، جلسه هماهنگی ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در مرز خسروی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد:برای رفاه حال زائران عبدالله الحسین(ع) که مرز خسروی را برای ورود به خاک عراق انتخاب می کنند، چندین پروژه‌ عملیاتی تعریف شد و مسئولیت اجرای هر کدام از آنها بر عهده یکی از مدیران شرکت آبفا در حوزه‌های مختلف نهاده شد.

داودی با اشاره به پروژه‌های تعریف شده در مرز خسروی برای مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد:تقویت زیرساخت آبرسانی به مرز منذریه، تکمیل عملیات آبرسانی پایدار از سرپل ذهاب تا بازارچه مرزی سومار (به طول ۱۵۵ کیلومتر)، جمع‌آوری و دفع فاضلاب شهر خسروی، انتقال اضطراری فاضلاب پایانه مرزی خسروی، احداث سردخانه در محل قرارگاه شرکت آبفا در مرز خسروی به مساحت ۲۰۰ مترمربع و احداث سایبان جهت نگهداری آب معدنی در مرز خسروی از مهمترین پروژه های اجرایی در مرز خسروی است.
 

گفتنی است؛ پس از این‌جلسه که با حضور معاونین و مدیران حوزه آب و فاضلاب استان برگزار شد، استاندار کرمانشاه، معاون عمرانی استانداری، فرمانده مرزبانی و فرمانده نیروی انتظامی با همراهی مدیرعامل آبفای استان از تأسیسات و زیرساخت‌های حوزه آب و فاضلاب در نقطه صفر مرزی بازدید کردند.

کد خبر 1774738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha