موکب‌های اربعین نیازمند حمایت هستند

شفقت از موکب‌ها به عنوان میدان‌داران اصلی اربعین یادکرد و گفت: برای خدمت‌رسانی مطلوب موکب‌ها به زائرین اربعین باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، امروز در ستاد اربعین لرستان با بیان اینکه شرایط مناسبی در مسیر اربعین استان و مرزها فراهم شده است، اظهارداشت: باید شرایط مناسبی برای رفت‌وآمد زائران اربعین در داخل استان، مرزها و در کشور عراق فراهم شود.

وی با بیان اینکه دولت نیز باید برای آسایش و راحتی زائران در استان و خاک عراق اقدامات لازم را انجام دهد، افزود: می طلبد که مردم و خیرین نیز به سرپرستان موکب‌ها کمک کنند

شفقت از موکب‌ها به عنوان میدان‌دار اصلی ستاد اربعین یاد کرد و عنوان‌داشت: با برنامه ریزی درست و بموقع و همکاری و همراهی‌ها شرایط برای میدان‌داری شایسته موکب‌ها در جهت خدمت‌رسانی به زائرین فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه مواکبی که در عراق فعالیت می‌کنند به کمک نیاز دارند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که امکانات و تجهیزات حمل دارند به یاری این موکب‌ها بیایند.

استاندار لرستان بیان‌کرد: فراهم‌کردن لاستیک و سوخت موردنیاز ماشین‌آلات حمل از دیگر حمایت هایی است که نیازمند توجه ویژه است.

شفقت اظهارکرد: برای حمل مواد فاسدشدنی موکب‌ها نیز جهاد کشاورزی امکانات لازم را در اختیار قرار دهد.

کد خبر 1774742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha