ثبت ۵۲۵ کلاس اوقات فراغت طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در خراسان شمالی

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، از ثبت ۵۲۵ کلاس تابستانی اوقات فراغت در طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در سامانه بچه های مسجد خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ «تقی صادقی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با عنوان اینکه فعالیت های تابستانه کانون های مساجد از اوایل تیرماه در قالب دومین دوره طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» آغاز شده است، گفت: تاکنون ۵۲۵ کلاس تابستانی در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.

 وی اضافه کرد: این کلاس ها در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری با ۱۲ رواق زیر مجموعه شامل نور، قلم، کتاب، رسانه، فیلم، نمایش، سرود، کارآفرینی، فناوری، ترنج، دانش و همدلی طراحی شده و در مساجد نقاط مختلف استان در حال برگزاری است.

صادقی با عنوان اینکه مهلت ثبت اولیه کلاس های تابستانی در سامانه بچه های مسجد تا دهم مردادماه پایان می یابد، اعلام کرد: مدیران و رابطین کانون ها تا ۱۰ مردادماه جاری فرصت دارند تا با ورود به ناحیه کاربری کانون در این سامانه و انتخاب  گزینه "ثبت برنامه های تابستانی" در بخش مدیریت کانون فعالیت های برنامه ریزی شده خود را در قالب این کلاس ها ثبت کنند.

 وی افزود: در تکمیل فرم ثبت کلاس تابستانی کانون، می بایست کلاس های فوق به صورت تفکیکی و در رده سنی مختلف انجام گیرد و زمان شروع کلاس ها نیز یک روز پس از تاریخ ثبت فرم قید و ذخیره شود.

 صادقی گفت: سال گذشته و در اولین دوره اجرای طرح ملی «مسجد، کانون نشاط»،۱۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد این استان، جزء برترین ها و فعالان این طرح در سطح کشور شناخته شدند که مورد حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور قرار گرفته و تقدیر شدند.

کد خبر 1774806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha