شرکت ۱۰۰ نفر از نوجوانان کانون باقرالعلوم بیرجند در کلاس های اوقات فراغت

کاربر گفت: حدود ۱۰۰ نفر در کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان امسال کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) بیرجند در رشته های مختلف قرآنی، علمی و آموزشی، هنری، مهارتی و ورزشی شرکت کردند.

علی کاربر-مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امام باقرالعلوم (ع) به عنوان اولین کانون با شماره ثبت یک در سال ۱۳۷۵ در استان خراسان جنوبی تاسیس شده است.


وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر حدود ۵۰۰ نفر خواهر و برادر عضو کانون هستند که اعضای اصلی آن دارای حکم مسئولیت هستند.

شرکت ۱۰۰ نفر از نوجوانان کانون باقرالعلوم بیرجند در کلاس های اوقات فراغت

کاربر در خصوص اهمیت برگزاری کلاس های اوقات فراغت گفت: از جمله برنامه های موثری که می تواند باعث جذب کودکان، نوجوانان وجوانان به مساجد شود برنامه ریزی آگاهانه همراه با مدیریت صحیح در خصوص برگزاری کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان است.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) بیرجند ادامه داد: از دهه هفتاد و رسما از سال ۸۳ که به عنوان مدیر کانون انتخاب شدم هر سال به طور مرتب و در رشته های مختلف (قرآنی، علمی وآموزشی، هنری، مهارتی و ورزشی) کلاس های ویژه طرح اوقات فراغت تابستان در این کانون برگزار شده و استقبال بسیار خوبی هم از این کلاس ها شده است.

شرکت ۱۰۰ نفر از نوجوانان کانون باقرالعلوم بیرجند در کلاس های اوقات فراغت

وی در ادامه گفت: آنچه در برگزاری این کلاس ها مد نظر بوده، کیفیت بخشی همراه با اجرای برنامه های جانبی خلاقانه، شاد و جذاب برای شرکت کنندگان است که این موضوع در جذب نوجوانان و جوانان نقش موثری دارد.

کاربر با بیان اینکه حدود ۱۰۰ نفر در کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان امسال شرکت کرده اند، افزود: از این تعداد دو سوم آن ها را پسران و مابقی را دختران تشکیل می دهند.

شرکت ۱۰۰ نفر از نوجوانان کانون باقرالعلوم بیرجند در کلاس های اوقات فراغت

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند عنوان کرد: از جمله مشکلات برگزاری کلاس های طرح اوقات فراغت در این کانون نبود اعتبار لازم برای انجام امور مقدماتی در زمان شروع فعالیت ها است.

وی ادامه داد: کمبود سیستم های رایانه ای و قدیمی شدن آنها و نبود اعتبار لازم برای نوسازی یا خرید آن ها هم جزو معضلات پیش روی این برنامه ها است.


کاربر در پایان در خصوص برنامه های این کانون طی ماه محرم گفت: حضور کودکان و نوجوانان در هیات های عزاداری دختران و پسران حاج قاسم، برگزاری مسابقات فرهنگی و پذیرایی از عزاداران آقا اباعبدالله الحسین (ع) از جمله این برنامه ها است.

کد خبر 1774853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha