مرحله استانی بخش آوایی و معارفی مسابقات قرآن کریم در زنجان برگزار می‌شود

حجت الاسلام موسوی گفت: مسابقات مرحله استانی قرآن کریم سازمان اوقاف در رشته‌های آوایی ۱۷ و ۱۹ مردادماه و مسابقات مرحله شهرستانی رشته های معارفی ۱۸ مردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام سید موسی موسوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان درجمع گفت: مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که با نام مسابقات قرآن اوقاف مشهور است در استان زنجان برای بخش خواهران چهارشنبه ۱۷ مردادماه و برای بخش برادران  پنج شنبه ۱۹ مردادماه در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مرحله شهرستانی مسابقات بخش معارفی هم در ۴ رشته صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، تفسیر قرآن کریم و ترجمه سوره های منتخب قرآن کریم، بصورت کتبی، روز ۱۸ مردادماه در سه شهرستان زنجان، خدابنده و ابهر برگزار می شود. مسابقات ثبت نام کنندگان از شهرستان های طارم، ایجرود، سلطانیه و ماهنشان در زنجان و مسابقات ثبت نام کنندگان از شهرستان خرمدره نیز در ابهر برگزار خواهد شد.

به گفته این مسئول، محل برگزاری مسابقات معارفی در هر شهرستان توسط خود این شهرستان ها اعلام خواهد شد و به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در مسابقات آوایی تنها نفراتی به مرحله استانی راه می یابند که حد نصاب لازم مندرج در  آیین نامه را کسب کرده باشند و نفر اول تا سوم شدن شرط نیست و علاوه بر آن باید حد نصاب لازم در نمرات بخشهای صوت، لحن، حسن حفظ، تجوید و وقف و ابتدا را هم  کسب کرده باشند.

کد خبر 1774855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha