تعداد شهدای حزب الله لبنان به ۳۸۷ نفر رسید

خبرگزاری لبنان امروز با اعلام شهادت یک عضو دیگر حزب الله لبنان گزارش داد: تعداد شهدای حزب الله از هشتم اکتبر تا امروز به ۳۸۷ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، خبرگزاری لبنانی اعلام کرد: حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در بیت لیف، منجر به شهادت مرد جوان «ح.ح.م» و وارد شدن خسارت شدید به این منزل شد.

حزب‌الله  در بیانیه‌ای برای شهادت«حسن حسین مالک بدر» متولد ۱۹۹۵ از ساکنان شهرک بیت لیف در جنوب لبنان تسلیت گفت.

 بر اساس این گزارش، با شهادت ملک، تعداد شهدای حزب الله در نتیجه رویارویی با اسرائیل از ۸ اکتبر به ۳۸۷ نفر افزایش یافت.

در همین حال، خبرگزاری لبنان گزارش داد: ارتش اشغالگر اسرائیل ساعت سه بامداد منطقه وادی العصافیر در حومه شهرک خیام در جنوب لبنان را با توپخانه هدف قرار داد.

 با توجه به کشته شدن ۱۲ دروزی که بیشتر آنها کودک بودند و زخمی شدن تعدادی دیگر در روز شنبه بر اثر اصابت موشک به استادیوم فوتبال در شهر مجدل شمس در بلندی های جولان سوریه، پیش بینی ها نسبت به افزایش تنش بین ارتش صهیونیستی و حزب الله بیشتر شده است.

 در حالی که ارتش اشغالگر اسرائیل، حزب الله را به دست داشتن در این حادثه متهم کرد و متعهد شد که پاسخ دهد، حزب الله قاطعانه هر گونه مسئولیت در قبال آن را رد کرد.

در میان ترس از تشدید تنش، ترافیک هوایی به و از لبنان از طریق تنها فرودگاه پایتخت، بیروت، بین روزهای یکشنبه و دوشنبه وجود داشت، به خصوص که پروازهای تعدادی از خطوط هوایی بین‌المللی به تعویق افتاد یا لغو شد.

کد خبر 1774866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha