برگزاری چهارمین گردهمایی فعالان کودک و نوجوان اربعین

حجت‌الاسلام حقیقت از برگزاری چهارمین گردهمایی فعالان کودک و نوجوان اربعین خبر داد و گفت: در این گردهمایی ضمن شناسایی و سازماندهی این فعالان در قالب نمایشگاهی محصولات فرهنگی آنها عرضه می‌شود.

حجت الاسلام «حسین حقیقت»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از چهارمین گردهمایی فعالان کودک و نوجوان اربعین خبر داد و اظهار کرد: کمیته فرهنگی اربعین هرساله قبل از اعزام مبلغان و فعالان حوزه کودک و نوجوان به مراسم پیاده روی اربعین، اقدام به برگزاری همایشی با حضور این فعالان می نماید تا ضمن شناسایی و سازماندهی این فعالان در قالب نمایشگاهی محصولات فرهنگی آنها را عرضه نماید.

مسئول کارگروه کودک و نوجوان کمیته فرهنگی اربعین بیان کرد: امسال این گردهمایی چهارمین گردهمایی است که در روز ۱۹ مرداد ماه با حضور فعالان فرهنگی حوزه کودک و نوجوان، مبلغان، روحانیون که در مسیر پیاده روی اربعین، در مرز کشور و نیز در عراق اقدام به برپایی موکب می کنند، برگزار می شود.

برگزاری چهارمین گردهمایی فعالان کودک و نوجوان اربعین

وی ادامه داد: در این گردهمایی برخی از موسسات و نهادها نیز اقدام به برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و کتاب و عرضه بازی های ویژه کودکان خواهند کرد.

رییس اداره آموزش  کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در برگزاری این گردهمایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان، مجمع فعالان کودک و نوجوان، نهاد «حبیب» که مسئولیت اعزام مبلغین عمومی را برعهده دارد و  نیز سازمان ها و نهادهای خصوصی که در زمینه اربعین محصولاتی تولید می نمایند، همکاری و مشارکت دارند.

حجت الاسلام حقیقت اهداف این گردهمایی را شناخت و شناسایی گروهها و مبلغین مختلف فعال در این عرصه، هماهنگی و تسهیل گری برای فعالیت آنها و نیز بهره مندی از ایده ها و تجارب آنها دانست و خاطر نشان کرد: این گردهمایی در بعثه مقام معظم رهبری در قم برگزار می شود.

کد خبر 1774983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha