ترور «اسماعیل هنیه» تیتر اول رسانه‌های عربی

خبر شهادت «اسماعیل هنیه» در تیتر رسانه های خبری عربی مهمی از جمله الجزیره، المنار، العهد و روسیا الیوم قرار گرفت.

خبرگزاری شبستان، گروه بین الملل: جنبش مقاومت اسلامی حماس بامداد امروز(چهارشنبه دهم مرداد ۱۴۰۳) اعلام کرد: اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس امروز در نتیجه اصابت موشک در محل اقامت خود در تهران به شهادت رسید.

شهادت اسماعیل هنیه در تهران با واکنش رسانه های عربی مواجه شد و این خبر را در راس تیتر اخبار خود قرار دادند.

الجزیره تیتر زد: جنگ مستقیم در غزه ... ترور اسماعیل هنیه در تهران و در خبر خود نوشت: در ۲۹۹ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای از ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی خود در تهران خبر داد.

العهد در خبر خود نوشت: جنبش حماس بامداد امروزاعلام کرد: اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس امروز در در نتیجه اصابت موشک به بدنش در محل اقامت خود در تهران به شهادت رسید.

المیادین در تیتر اخبار خود نوشت: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله رژیم صهیونیستی در تهران به شهادت رسید. این شبکه به بیانیه حماس در این باره پرداخت و فعالیت های سیاسی حماس را ذکر کرد.

 خبرگزاری فلسطینی سما نوشت: اسرائیل، اسماعیا هنیه را ترور کرد. این خبرگزاری نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از اعضای تیم حفاظتی وی در تهران خبر داد. جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شهادت وی را تسلیت گفت.

شبکه المنار نوشت: اساعیل هنیه بر اثر حمله در تهران به شهادت رسید و بیانیه حماس را در این خصوص منتشر کرد و نوشت: شهید هنیه که بوده است؟

شبکه النشره نوشت: جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس به همراه یکی از اعضای تیم حفاظتی خود در نتیجه حمله خائنانه صهیونیست‌ها به محل اقامت وی ‌در تهران، پس از شرکت در مراسم تحلیف به شهادت رسید.

شبکه روسیا الیوم در تیتر خود نوشت: ترور اسماعیل هنیه در ایران و پیامدهای آن. این شبکه نوشت:  جنبش حماس روز چهارشنبه از ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی خود در حمله اسرائیل به اقامتگاه وی در تهران، اندکی پس از شرکت وی در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس جمهور جدید ایران خبر داد.

این شبکه به واکنش گروه های فلسطینی و واکنش های منطقه ای و بین المللی این ترور پرداخت.

کد خبر 1774999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha