اجرای طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» در کانون‌های مساجد زنجان

تفاهم‌نامه طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» که قرار است در ۹ محور قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، رسانه، سرود، تئاتر، تربیتی و اردویی، رسانه، کارآفرینی و مهارتی در کانون‌های مساجد استان زنجان اجرا شود، به امضای طرفین رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امسال طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» به صورت مسجد پایه و خانواده محور با استفاده از ظرفیت های بومی و با ساماندهی سرمایه های محله و با بهره گیری از استعدادهای نوجوانان محله در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان به اجرا درمی آید.

تفاهم‌نامه طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» با کانون‌های مساجد منعقد شد

محله محور، خانواده بنیان، مسجد پایه و نگاه ایجابی با رویکرد نشاط اجتماعی از ویژگی های شاخص این طرح است که با هدف احساس هویت و تعلق به نوجوانان محله برای ساختن محیط زندگی بهتر، تقویت بنیه اعتقادی، اخلاقی و رفتاری از طریق ابزار هنری، استفاده از امکانات و ظرفیت های مردمی برای ارتقاء حل مسائل فرهنگی و هنری، ایجاد نشاط و روحیه امید و خداباوری، آموزش و تولید آثار فرهنگی و هنری و ترویج فرهنگ سالم و پرنشاط اجرا می شود.

تفاهم‌نامه طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» با کانون‌های مساجد منعقد شد

طرح نشاط و تعالی مسجد و محله در بین اعضای کانون های مساجد استان زنجان و در محورهای قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، تربیتی و اردویی، مهارتی، سرود، تئاتر، رسانه، ادبیات و کارآفرینی اجرا می شود.

در این طرح ۹ باب کانون فرهنگی هنری به عنوان مجری طرح تفاهم نامه مشترکی را با ستاد هماهنگی کانون های مساجد منعقد کردند.

تفاهم‌نامه طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» با کانون‌های مساجد منعقد شد

کد خبر 1775034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha