پیام اربعین باید به گوش دنیا برسد/ لزوم حرکت در مسیر جهانی شدن اهداف قیام عاشورا

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه پیام اربعین باید به گوش دنیا برسد، گفت: حقیقت قیام امام حسین(ع) که فرهنگ مبارزه با ظلم است به برکت اربعین درحال جهانی شدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران در نشست هم اندیشی اربعین در اندیشه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید اسماعیل هنیه و اعلام انزجار از ترور بزدلانه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران با اشاره به منویات رهبری مبنی براینکه اربعین جهانی شد و جهانی تر هم می شود، اظهار کرد: این منویات معظم له نشان از این دارد که باید به سمت جهانی تر شدن گفتمان و فرهنگ اربعین حرکت کنیم.

وی به المپیک پاریس و علم کردن نمادهای شیطان پرستی و هم جنس گرایی در این رویداد ورزشی اشاره کرد و افزود: بسیج همه ی امکانات برای جهانی کردن کفر و ظلم مورد توجه دشمنان اسلام است. در مقابل امت اسلامی نیز باید با استفاده از تکنیک ها و تاکتیک های فرهنگی هنری به دنبال جهانی کردن آموزه های دینی وقرآنی باشند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه حق عمدتا براساس سازگاری با فطرت ها جهانی می شود، گفت: دنیا بسیج شد تا انقلاب اسلامی را محدود و معدوم کند اما به لطف خداوند متعال، هدایت های داهیانه رهبری و رشادت های رزمندگان اسلام شاهد صدور انقلاب اسلامی هستیم.

پیام اربعین باید به گوش دنیا برسد/ لزوم حرکت در مسیر جهانی شدن اهداف قیام عاشورا

وی با بیان اینکه اربعین ویژه امام حسین(ع) است، خاطرنشان شد: اربعین یک گفتمان جدید بین بشریت ایجاد کرده باید این گفتمان به درستی تبیین و تشریح شود.  

آیت الله محمدی لائینی برلزوم حرکت در مسیر گسترش فرهنگ اربعین در دنیا تاکید کرد و گفت: بیش از ۲.۵میلیون زائر در حج تمتع در تسخیر دشمنان اسلام هستند و در کنگره عظیم حج حرفی از غزه و اعلام برائت از نسل کشی در غزه و فلسطین به میان نمی آید باید برای حمایت از امت اسلامی در غزه در اربعین کارفرهنگی شود.

پیام اربعین باید به گوش دنیا برسد/ لزوم حرکت در مسیر جهانی شدن اهداف قیام عاشورا

وی با بیان اینکه اربعین می تواند چند برابر حج مانور انسانی برگزار کند، افزود: حقیقت قیام امام حسین(ع) که فرهنگ مبارزه با ظلم است به برکت اربعین درحال جهانی شدن است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه پیام اربعین باید به گوش دنیا برسد، گفت: اهداف قیام عاشورابا عملیات رسانه ای هوشمندانه برای آزادی خواهان دنیا تشریح شود.

کد خبر 1775054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha