نگاه ویژه دولت سیزدهم به حوزه ورزش قابل تقدیر است

پیرایش گفت: شهید جمهور همواره بر حمایت بی دریغ از ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران تاکید داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مسعود پیرایش،  امروز (۱۰ مرداد) در آیین تجلیل از هیأت های ورزشی استان مرکزی که در سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار شد،  گفت: دولت مردمی سیزدهم نگاه ویژه ای به ورزش داشت و بحمدالله در این دولت اتفاقات خوبی برای ورزشکاران اتفاق افتاد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه شهید جمهور همواره بر حمایت بی دریغ از ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران تاکید داشتند، افزود:  ایشان خود شخصاً در آیین های تجلیل حضور و ساعتها وقت می گذاشتند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در استان مرکزی آیین تجلیل از مدال آوران از سال ۹۸تا ۱۴۰۲ بر زمین مانده بود، خاطر نشان کرد:  این مهم در دولت سیزدهم برگزار شد و آیین تجلیل از مدال آوران اعزامی به مسابقات برون مرزی ۱۴۰۲ نیز بعد از ایام اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: طرح ارزیابی عملکرد هیأت های ورزشی استان کلید خورد و  با پیگیری انجام شده اعتبار خرید یک دستگاه ون برای اعزام ورزشکاران به یک هیات اختصاص یافته است.


در ادامه این جلسه رئیس هیأت کاراته استان مرکزی نیز بر حمایت صنایع از ورزش  تاکید کرد و گفت: باید صنایع را ملزم به اجرای مسولیت های اجتماعی کرد.

جمشید زند با اشاره به مشکلات آلودگی هوا و سایر مشکلات صنایع برای مردم استان مرکزی و منطقه، اظهار داشت: با تمام این ها هیچ حمایتی از ورزش نمی‌شود که این مهم باید از سوی مدیران ارشد پیگیری شود.

کد خبر 1775068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha