باند جنایتکار صهیونیستی با ترور مجاهدان برای خود زمان می‌خرد

در پیام جامعه روحانیت شیراز در پی شهادت دکتر هنیه آمده است: باند جنایتکار و زبون صهیونیستی گمان می کند با ترور مجاهدان برای خود زمان می خرد حال آنکه وعده خدا نابودی قریب الوقوع این جانی بالفطره و منحوس از صفحه ی روزگار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، جامعه روحانیت شیراز در پی شـهادت اسماعـیل هنیه پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:


﴿مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا َبدیلًا﴾  (سوره احزاب، آیه 23)

خبر شهادت شخصیت مجاهد جناب آقای «دکتراسماعیل هنیه» همچون آتشی است که جان مؤمنین تا وقت انتقام در شعله هایش می سوزد.
باند جنایتکار و زبون صهیونیستی گمان می کند با ترور مجاهدان برای خود زمان می خرد حال آنکه وعده خدا نابودی قریب الوقوع این جانی بالفطره و منحوس از صفحه ی روزگار است.
 مستکبران عالم بدانند که تاوان اهانت به مهمان ایران اسلامی که حرم اهل بیت(علیهم السلام)است را به شکل پشیمان کننده ای خواهند داد و شهادت در راه خدا که آرزوی هر مجاهدی است خللی در ادامه راهی که به آن ایمان داریم وارد نخواهد ساخت، خصوصاً جبهه مقاومت نه تنها در عزم راسخش رخنه وارد نمیشود، بلکه مستحکم‌تر از قبل این مسیر را تا به زانو در آوردن جریان شیطانی صهیونیسم جهانی ادامه خواهد داد.
جامعه روحانیت شیراز ضمن محکوم نمودن این جنایت دردناک، شهادت این شخصیت محترم و ارزشمند را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و جبهه مقاومت در سرتاسر جهان تسلیت و تبریک عرض نموده و ازمحضر باریتعالی علو درجات برای این عزیزبه خدا پیوسته ونابودی استکبار جهانی را درخواست دارد . وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.
والسلام

جامعه روحانیت شیراز

کد خبر 1775103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha