تاکید وزیر کشور عراق بر تامین امنیت زائران اربعین حسینی

در آستانه اربعین حسینی، وزیر کشور عراق امروز بر اهمیت هماهنگی تلاش‌ها در زمینه تامین امنیت زائران حسینی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق امروز چهارشنبه (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) در سفر به استان دیالی دستوراتی را برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی صادر کرد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: همزمان با نزدیک شدن به  ایام اربعین حسینی، عبدالامیر الشمری، وزیر کشور و رئیس کمیته عالی امنیتی زیارت اربعین، به جلسات و بازدیدهای میدانی خود برای موفقیت در اجرای این طرح ادامه می‌دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: وزیر کشور امروز ریاست جلسه ای گسترده را در مقر فرماندهی عملیات دیالی بر عهده داشت و این جلسه با حضور فرمانده نیروی زمینی، فرماندهی عملیات کرکوک، فرماندهی عملیات شرق صلاح الدین و سامرا، همچنین احزاب حامی و تعدادی از شخصیت‌های مهم استانداری دیالی و مدیر پیگیری دفتر نخست‌وزیری در خصوص سفر زائران اربعین حسینی و تعدادی از رهبران امنیتی و حشد شعبی برگزار شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این جلسه همچنین شاهد بررسی کلیه جزئیات زیارت اربعین حسینی و اجرای برنامه های تدوین شده در استانداری ها بود.

وی ادامه داد: الشمری توضیحات مختصری از مهم‌ترین و آخرین اقدامات انجام شده در راستای تامین امنیت سفر زائران اربعین حسینی را شنید و بر اهمیت هماهنگی تلاش‌ها در حوزه های امنیتی و خدماتی و پیگیری تمامی الزامات لازم تاکید کرد.

وزیر کشور در این دیدار با صدور توصیه‌هایی برای ایجاد فضای امن و مناسب برای همه زائران اربعین و همکاری با صاحبان موکب‌های حسینی و همچنین رفع چالش‌ها تاکید کرد.

کد خبر 1775116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha