خون شهید اسماعیل هنیه جانی دوباره به رزمندگان محور مقاومت می بخشد

خون شهید والامقام؛ اسماعیل هنیه جانی دوباره به رزمندگان محور مقاومت خواهد بخشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل ازمرکز اسلامی استان کرمانشاه، به مناسبت ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم سفاک و جنایتکار بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:
 
خبر ترور شهید اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس ضایعه ای بزرگ برای ملت های مسلمان و به ویژه محور مقاومت بود و این مرکز این جنایت ضدانسانی صهیونیست ها را به آزادیخواهان جهان علی الخصوص ملت فلسطین و مردم غزه تسلیت می گوید.
 
شهید راه مقاومت؛ اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان در راه مبارزه با استبداد و استکبار بود.
 
بی شک شهادت این مجاهد فی سبیل الله نه تنها خللی در روحیه رزمندگان جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، بلکه خون این شهید والامقام جانی دوباره به رزمندگان محور مقاومت خواهد بخشید و بی گمان با شهادت این مبارزه بزرگ، راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته خواهد شد و در مقابل عرصه بر رژیم منحوس اسرائیل تنگ تر از قبل می شود و این یعنی پیروزی نور بر ظلمت.
 
مرکز اسلامی استان کرمانشاه ضمن تسلیت مجدد این جنایت ضدبشری صهیونیست ها علیه جهان اسلام به ویژه ملت فلسطین، از خداوند متعال برای این شهید والامقام رحمت واسعه را مسئلت می‌نماید.
 

کد خبر 1775119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha