ترور اسماعیل هنیه، نشان دهنده ضعف رژیم صهیونیستی در میدان است

استاد دانشگاه ترور اسماعیل هنیه را نشان دهنده ضعف رژیم غاصب صهیونیستی در میدان دانست و گفت:جبهه مقاومت در برابر این حرکت مذبوحانه کوتاه نخواهد آمد.

«ستار هدایت خواه» در گفتگو با خبرنگار شبستان در یاسوج ضمن تسلیت شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه به مردم مظلوم فلسطین، جبهه مقاومت و همه آزادگان، اظهار کرد: آنچه که اتفاق افتاد در واقع بیانگر چند نکته بوده و نکته اول این است که ماهیت رژیم صهیونیستی، ماهیت تروریستی و بر مبنای ترور و جنایت است.

استاد دانشگاه و فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اساساً شکل‌گیری، ادامه حیات و هویت رژیم غاصب صهیونیستی بر قتل و جنایت است و از این رژیم مبتنی بر ظلم و جنایت، غیر از این انتظار نمی‌رود.

وی افزود: نکته دوم این است که ماهیت یهود، صهیونیست و بنی اسرائیل در گذشته تاریخ هم این بوده و قرآن به صراحت می‌فرماید «بنی اسرائیل یقتلون انبیا الله این‌ها پیامبران الهی را به ناحق به شهادت می‌رسانند» که این نشان می‌دهد سابقه ترور این‌ها به انبیا الهی نیز می‌رسد و در روایت داریم که «در یک روز بنی اسرائیل ۷۰ پیامبر را به شهادت رساندند و سپس به صورت عادی مشغول کارهای روزمره خود شدند»؛ یعنی پیشینه این‌ها در واقع یک پیشینه تروریستی و مبتنی بر جنایت است و غیر از این انتظاری از آنها نمی‌رود.

هدایت خواه این اقدام(ترور اسماعیل هنیه) را نشان دهنده ضعف رژیم غاصب صهیونیستی در میدان دانست و تاکید کرد: این رژیم بیش از ۱۰ ماه در میدان جنگ به زعم خود خواست که حماس را از بین ببرد یا اهداف دیگری را تامین کند، ولی علی رغم حمایت‌های صورت گرفته آمریکا از این رژیم، نتوانست به اهداف خود برسد و برای جبران این ناکامی‌ها، دست به این اقدامات تروریستی زده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه قطعاً این اقدامات با حمایت و هماهنگی رژیم ایالات متحده آمریکا صورت گرفته، بیان کرد: بعد از سفر نتانیاهو، حضور در کنگره آمریکا و تشویق‌های مکرر توسط نمایندگان کنگره به دلیل جنایت‌های صورت گرفته توسط این رژیم در غزه، این شخص را جری کرده تا دست به چنین اقدامی بزند.

وی یادآور شد: نکته مهم‌تر این است که قطعاً جبهه مقاومت در برابر این حرکت مذبوحانه کوتاه نخواهد آمد و انشالله انتقام سختی در زمان مناسب توسط این جبهه پرتوان‌تر و منسجم‌تر از همیشه در میدان حضور خواهند داشت و انتقام را خواهند گرفت.

هدایت خواه خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این بوده که مردم ما متوجه باشند که به دنبال این ترور که اتفاق می‌افتد، همین عوامل رژیم صهیونیستی در فضای مجازی ممکن است دست به اقداماتی بزنند که باعث ایجاد یأس و ناامیدی، تفرق یا تشدد شود.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اینکه در نخستین روز آغاز کاری رئیس جمهور جدید دست به این اقدام زدند نشان دهنده این است که بر خلاف تصور برخی‌ها این گونه نیست که این رژیم به ویژه آمریکایی‌ها ملاحظه این موضوع را داشته باشند که در ایران کدام گروه و جریان بر سر قدرت باشند، این‌ها با ملت ایران و تفکر آنها مشکل دارند.

وی گفت: به همین دلیل می‌طلبد که مردم در فضای مجازی خود را گرفتار اقدامات تفرقه افکنانه آنها نکنند و با حفظ وحدت و انسجام خود، از مسئولان مربوطه بخواهیم که در زمان و مکان مناسب بهترین پاسخ را به این رژیم غاصب بدهند.

کد خبر 1775156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha