مساجد ارومیه یاد و خاطره شهید هنیه را گرامی خواهند داشت

مسجد بقیه الله و یازهرا(س) ارومیه امروز ویژه برنامه هایی را در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید هنیه برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامتشان در تهران به شهادت رسیدند.

در این راستا مساجد استان آذربایجان غربی امروز در نقاط مختلف شهری میزبان مردم محله بوده و یاد و خاطره این شهید را گرامی خواهند داشت.

امروز چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ مراسم تجمع در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه و مراسم بزرگداشت این شهید با سخنرانی سردار مسعود خرم‌نیا فرمانده سابق نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در ارومیه، خیابان حسین آباد مسجد یازهرا سلام الله علیها برگزار خواهد شد. همچنین امروز ظهر سخنرانی درمورد شهید اسماعیل هنیه در کانون حضرت آمنه(س) مسجد یازهرا(س) ارومیه نیز برگزار شد.

مساجد ارومیه یاد و خاطره شهید هنیه را گرامی خواهند داشت

همچنین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید قدس حاج اسماعیل هنیه با سخنرانی ماموستا مامد کلشی نژاد، امام جمعه اهل سنت ارومیه و با شعرخوانی علی حبیبی امشب بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۱۰ در صحن مسجد بقیة‌الله با حضور نمازگزاران برگزار خواهد شد.

کد خبر 1775165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha