شهادت زینت محور مقاومت اسلامی است

نوروزی فر ضمن محکوم کردن واقعه ترور شهید اسماعیل هنیه افزود: شهادت زینت محور مقاومت اسلامی است و در جریان محور مقاومت خون های بسیاری هدیه شده است و امروز شهادت مهمان مردم ایران در تهران داغی دیگر بر دل ها نشاند. 

ابراهیم نوروزی فر در جریان ترور شهید اسماعیل هنیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جمله شاخص حضرت زینب(س) در جریان واقعه کربلا همواره در اذهان عمومی ماندگار است آنجا که می فرمایند: ما رأیت الا جمیلا! به واقع تمام واقعه کربلا چیزی جز زیبایی و شکوه نبود و نیست.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ضمن محکوم کردن واقعه ترور شهید اسماعیل هنیه افزود: شهادت زینت محور مقاومت اسلامی است و در جریان محور مقاومت خون های بسیاری هدیه شده است و امروز شهادت مهمان مردم ایران در تهران داغی دیگر بر دل ها نشاند. 

وی با اشاره به کلام شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در عبارتی اینگونه بیان می کنند که ما نسل امام حسین(ع) هستیم، ما ملت شهادت هستیم. آری! ما همان ها هستیم که دهه ۶۰ که مخوف ترین دوره ترور در ایران بود را از سر گذردانده ایم.

وی با بیان این مطلب که ما قومی هستیم که باور داریم به بشارت خداوند آنجا که می فرمایند: « یُبَشِّرُ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ ٱلَّذِینَ یَعۡمَلُونَ ٱلصَّـٰلِحَٰتِ أَنَّ لَهُمۡ أَجۡرࣰا کَبِیرࣰا». عنوان کرد: ایران اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور را از سر گذرانده است و امروز شهید اسماعیل هنیه، مهمان عالی مقام مردم ایران را در شهر تهران ترور کردند.

به گفته وی، فلسفه استکبار در جریان ترور باید بداند که جبهه مقاومت به ویژه حزب الله بر دو بال سرخ جریان فرهنگ حسینی و فرهنگ مهدویت در پرواز است.

وی افزود: ملت ایران ملت آزادی خواه با باورهای ایمانی و الهی در صفوف به هم پیوسته پیشران جریانی است که خود را وامدار مکتب امام حسین (ع) می داند.

نوروزی فر بیان کرد: معتقدم روح مقاومت در حال نزدیک شدن به قله است به واقع مکانیسم ترور ناخواسته سهم اساسی در افزایش روح مقاومت داشته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: شهادت مجاهد نستوه اسماعیل هنیه ضایعه ای دردناک برای امت اسلامی است اما بشارتی عمیق و بزرگ را برای مستضعفان عالم به همراه دارد و آن اینکه آزادی قدس شریف نزدیک است.

کد خبر 1775179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha