مجموعه صدرا در مسیر توسعه اقتصاد دریامحور

نوری گفت: اجرای عملیات ساخت شناور لایروبی صدرا در راستای سیاست کلی توسعه دریامحور فرموده رهبری است که زیرساختی برای محقق شعار سال و جهش تولید با مشارکت‌مردم  است و مجموعه صدرا هم مجموعه ای مردمی است که با قوت برای توسعه دریامحور تلاش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران، یوسف نوری_ استاندار مازندران امروز چهارشنبه(۱۰مرداد) در آیین کیل گذاری شناور لایروبی هزار مترمکعبی  سازمان بنادر و دریانوردی حمهوری اسلامی و اداره کل بنادر و دریانورد بندر نوشهر در ایران صدرا بهشهر، شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت عرض کرده و این اقدام را محکوم کرد و گفت: اسرائیل آینده‌ای ندارد و آینده خود را نخواهد دید.
دانش فنی بالایی در مجموعه ایران صدرا وجود دارد و توسعه مجموعه با توجه به ظرفیت ایران صدرا را می توان به دوبرابر افزایش داد.

مجموعه صدرا در مسیر توسعه اقتصاد دریامحور


وی افزود: کشتی رو رو بندرامیر آباد هم ضروری است که قرارداد منعقد شده و پیمانکار تعیین شد و باید ارتباط با کشورهای همسایه را گسترش دهد.
استاندار مازندران خاطرنشان کرد: اجرای عملیات ساخت شناور لایروبی صدرا در راستای سیاست کلی توسعه دریامحور فرموده رهبری است که زیرساختی برای محقق شعار سال و جهش تولید با مشارکت‌مردم  است و مجموعه صدرا هم مجموعه ای مردمی است که با فوت برای توسعه دریامحور تلاش دارد.

مجموعه صدرا در مسیر توسعه اقتصاد دریامحور


وی افزود: امروز در مجموعه کشتیرانی ایران صدرا هستیم که زمینه خوبی برای فعالیت انجام شد که در برخی دوران افول داشت و اکنون به اوج و شکوفایی رسیده و با جدیت خوبی این مجموعه در حال انجام کار ساخت و تعمیر کشتی های بزرگ است.
استاندار مازندران یادآور شد: دو کشتی ۳۵۰۰ تنی در صدرا شروع شده و برای استفاده و بهره مندی از آب با توجه به پسروی آب، لایروب برای بندر نوشهر در حال ساخت است و تا شهریورماه سال آینده تحویل داده می شود.

کد خبر 1775187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha