صدرا در تحقق شعار سال رهبری همه جانبه پای کار است

مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) گفت: با توجه به کاهش تراز آب خزر و کاهش بهره وری بنادر، صدرا به عنوان صنایع دریایی در کنار بنادر است تا با ساخت شناور کمک کار بنادر در زمان کاهش تراز آب خزر باشد ...

منوچهر علیپور مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران در مورد کیل گذاری شناور در صدرا اظهار کرد: امروز شاهد تیغه گذاری در صدرا بودیم که عملا ساخت کشتی شروع شده است.

وی افزود: همکاران در شرکت صدرا با سرعت زیاد و با برنامه ریزی تلاش دارند تا کشتی در شهریور ۱۴۰۴ تحویل اداره کل بنادراستان‌مازندران نوشهر شود.

به گفته علیپور، با توجه به کاهش سطح تراز آب خزر و کاهش بهره وری صنایع، باید در کنار بنادر باشیم و ما به عنوان صنعت دریایی در کنار بنادر هستیم.  

صدرا در تحقق شعار سال رهبری همه جانبه پای کار است

مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) یادآور شد: اگر خدمات به بنادر داده نشود، بنادر کارایی لازم را ندارند و ما در کنار بنادر هستیم.

وی گفت: این اولین شناور است و بعد از ساخت این کشتی، برای بنادر سایر کشور هم شروع به کار خواهیم کرد که زیرساخت فراهم است.

علیپور یادآور شد: تلاش داریم تا به نحو مطلوب خدمات رسانی کنیم و همه تلاش صدرا برای توسعه کار در بخش دریایی و تحقق شعار سال است.

کد خبر 1775189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha