شهادت اسماعیل هنیه، استمرار راه مقاومت است

حجت‌الاسلام دارابی گفت: با شهادت شهید هنیه، راه مقاومت پرصلابت تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام حسن دارابی _ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به مردم فلسطین، ایران اسلامی و مازندران تسلیت گفته و معتقدم که این شهادت استمرار و ادامه راه مقاومت است.
وی افزود: شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، مایه تأثر و تأسف عمیق شد و بار دیگر رژیم‌غاصب اسرائیل ددمنشی خود را به جهانیان ثابت کرد.
رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان نکا یادآور شد: آن شهید مجاهد و پرچمدار نهضت آزادی قدس شریف، با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود.
حجت‌الاسلام دارابی گفت: با شهادت شهید هنیه، راه مقاومت پرصلابت تر از گذشته ادامه خواهد یافت.
وی افزود: بی‌شک، با شهادت شهید اسماعیل هنیه، راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و خون پاک او، عزم و اراده‌ مردمان آزاداندیش را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه نکا یادآور شد: شهادت اسماعیل هنیه یادآور تلاش‌ها و فداکاری‌های بی‌وقفه او در راه عدالت و آزادی است و امیدواریم که روح او در آرامش باشد و مقاومت مردم فلسطین همچنان پایدار و استوار باشد.

کد خبر 1775195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha