کانون‌های مساجد از مهمترین پایگاه‌های اوقات فراغت فریدن است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن گفت: کانون‌های مساجد از مهمترین پایگاه‌های اوقات فراغت در این شهرستان با تنوع برنامه‌ها است.

«کوروس بدیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برگزاری نشست مشترک بین مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد فریدن، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد اصفهان اظهارداشت: در این جلسه موضوعات مرتبط با توسعه فعالیت های این مراکز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن با اشاره به تنوع توزیع کانون های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف شهرستان، افزود:کانون‌های مساجد از مهمترین پایگاه‌های اوقات فراغت در این شهرستان با تنوع برنامه‌ها است که توانسته تاثیر گذاری مطلوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: حمایت از این مراکز و تخصیص تجهیزات و امکانات باعث افزایش جذابیت و حضور نسل جدید در این کانون ها خواهد شد.

بدیعی با بیان اینکه طرح های ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد متنوع است، تصریح کرد: تسهیل شرایط و آموزش مدیران مسئول در بهره گیری از این ظرفیت ها نقش مهمی دارد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح سینما محله در مساجد و طرح مسجد، کانون نشاط خود ظرفیت مناسب برای درآمدزایی، برندسازی و جذب به این مراکز است که توجیه مدیران مسئول این خطه در اجرای آن بی تاثیر نبوده ولی به حمایت ستاد مرکزی، مسئولان محلی و خیرین نیاز دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن فعالیت های درآمدزایی کانون های مساجد را مهم خواند و یادآورشد: درآمدزایی با طرح های کارآفرینی قابل تحقق بوده و افراد عضو این نهادهای فرهنگی نیز از آن بهره مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: بهره گیری از فناوری های نوین در توسعه فرهنگی مهم بوده و بچه های مسجد باید فعالیت های جدید و نوآورانه ای را اجرا کنند.

کد خبر 1775199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha